Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2008

Για τον Αλέξη







Ένας φόνος.

Και μετά : ο θάνατος ενός παιδιού στον βωμό της τηλεθέασης, στην υπηρεσία της αντιπολίτευσης, άλλοθι για να καεί η Αθήνα, ευκαιρία για να ακούσουμε για άλλη μια φορά τα ίδια και τα ίδια.

Όσο για τις καταστροφές, πρέπει να καταλάβουμε κάτι: το 1/5 της κοινωνίας μας ζει κάτω από το όριο της φτώχειας."Στην Ελλάδα, νοικοκυριό με ένα άτομο θεωρείται ότι βρίσκεται στα όρια της φτώχειας όταν το εισόδημά του σε ετήσια βάση δεν ξεπερνά τα 4.264 ευρώ" Πηγή: Ημερησία
Μετά τα χθεσινά, και ο πιο αφελής μπορεί να καταλάβει ότι όλες αυτές οι καταστροφές σε πολλές πόλεις στην Ελλάδα ήταν ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ, και δεν έγιναν όλες από τους γνωστούς 100-200 αναρχικούς που υπάρχουν μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Έγιναν από νέα παιδιά που ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ επέλεξαν αυτόν τον τρόπο αντίδρασης.
Και μην μου πείτε ότι υπάρχει σοβαρός αναρχικός πυρήνας σε Λάρισα, Κοζάνη, Βέροια, Χανιά, ή Γιάννενα.Υπάρχουν νέοι άνθρωποι, 18-20 ετών, των οποίων οι γονείς έχασαν την δουλειά τους, και μετά η τράπεζα τους πήρε το σπίτι.
Πολλά από αυτά τα παιδιά, που ανήκουν στο αποκλεισμένο κομμάτι της κοινωνίας μας (υπολογίζεται στο 22%) κατέβηκαν χθες σε πολλές πόλεις με έναν σκοπό: να σπάσουν την τράπεζα που τους πήρε το σπίτι.
Υπάρχει ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην χώρα μας και το οποίο θα μεγαλώσει σύντομα.
Ένα μεγάλο κομμάτι της νεολαίας οδηγείται στον εξτρεμισμό διότι την ώρα που ζει στην φτώχεια και την ανέχεια, βλέπει λαμόγια γιατρούς, δικηγόρους, εφοριακούς, τελωνειακούς, εργαζόμενους σε πολεοδομίες, συμβολαιογράφους και τόσους άλλους να κάνουν μεγάλες περιουσίες με τα φακελάκια, με τα γρηγορόσημα, με τα λαδώματα.Βλέπει καλογέρους και μητροπολίτες να ζούνε μέσα στην χλιδή, με καταθέσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Βλέπει την πολιτική εξουσία βουτηγμένη στην διαφθορά και στα σκάνδαλα.
Μην ζητάτε λοιπόν από αυτό το καζάνι που βράζει να σεβαστεί την τράπεζα του Λάτση ή του Βγενόπουλου. Αυτό το καζάνι επίσης δεν έχει την ψυχραιμία και την νηφαλιότητα ώστε να διαχωρίσει τον Λάτση από το περίπτερο της κυρα Μαρίας.
Ένα κομμάτι της κοινωνίας πνίγεται, ασφυκτιά, πεινάει και υποφέρει.
Και αυτές οι καταφανείς αντιθέσεις, αυτή η λάθος κατανομή πλούτου (το πλουσιότερο 1% του παγκόσμιου πληθυσμού (κάτοικοι Ευρώπης και ΗΠΑ) κατέχει περισσότερο από το 40% του παγκόσμιου πλούτου και το πλουσιότερο 10% κατέχει το 85% του παγκόσμιου πλούτου,συγχρόνως, το φτωχότερο 50% έχει στην κατοχή του σχεδόν μόλις το 1% του παγκόσμιου πλούτου) που όσο πάει θυμίζει την προεπαναστατική Γαλλία οδηγούν σε καταστάσεις μπροστά στις οποίες η χθεσινή θα χαρακτηριστεί ως παιδική χαρά.

Διαχωρίζω φυσικά την θέση μου από τους κατ'επάγγελμα κουκουλοφόρους ή τους πλιατσικολόγους. Ούτε βέβαια επικροτώ την βία. Απλώς προσπαθώ να την ερμηνεύσω όσον αφορά αυτά τα παιδιά που βγήκαν για πρώτη φορά στους δρόμους και έδρασαν κατ'αυτόν τον (σίγουρα λάθος) τρόπο.
Αν η επίσημη εξουσία θεωρεί ότι όλοι όσοι προξένησαν καταστροφές είναι κοινών αντιλήψεων και δεν καταφέρει να διαχωρίσει ένα μεγάλο τμήμα τους και να το "ακούσει", τότε φοβάμαι ότι οι γνωστοί-άγνωστοι θα βρούνε τεράστιο υλικό προς στρατολόγηση.

doctor


33 σχόλια:

  1. "άλλοθι για να καεί η Αθήνα" Θα προσθέσω και να αποκλειστεί!
    Θέλησα να κατεύω στο κέντρο αλλά δεν μπόρεσα μιας και οι γνωστοί-άγνωστη είχαν κάνει κατάληψη ΚΑΙ στις γραμμές του τρένου. Αλλά παραμένω Έλληνας του εξωτερικού και ρωτάω (χωρίς να περιμένω λογική απάντηση): Τι φταίω εγώ ο απλός πολίτης για τα εγκλήματα της (κάθε) αστυνομίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπάμαι για τον θάνατο του Αλέξανδρου-Ανδρέα Γρηγορόπουλου. Το μόνο αντικειμενικό στοιχείο που έχω για το περιστατικό είναι ότι κατέληξε στον θάνατο του 16χρονου. Μα ότι και να συνέβη τίποτα δεν δικαιολογεί τις καταστροφές που ακολούθησαν σε όλη την Ελλάδα. Τι δικαίωση μπορεί να αισθανθεί κανείς καταστρέφοντας;

    Ειρηνικές διαδηλώσεις θα συγκέντρωναν περισσότερο κόσμο και θα είχαν μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο αντίκτυπο. Οι καταστροφές μόνο ως άλλοθι χρησιμεύουν για την αναγκαία, αφού συμβαίνουν, καταστολή.

    Από τον Νίκο Δήμου Δολοφονία δεκαπεντάχρονου και ΠΟΥ ΜΕ ΒΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΗ ΓΗ...

    "Προσοχή: Μίλησα για αναρχικούς — όχι για τρομοκράτες (η προβοκάτορες !). "Όποιος τους συγχέει πάσχει από νοητική μυωπία. Διότι είναι πόλοι αντίθετοι. Αυτός που ζητάει ελευθερία δεν μπορεί να χρησιμοποιεί βία — έστω και σαν μέσο. Η βία φέρνει μόνο καταπίεση — ποτέ αυτονομία."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη το να θυμώσει κανείς είναι εύκολο. Δύσκολο είναι να θυμώσει κανείς με το σωστό άτομο, στο σωστό βαθμό, στη σωστή στιγμή, για την σωστή αιτία και με το σωστό τρόπο.

    Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα όμως για τους διοικούντες. Σαν το μανιοκαταθληπτικό ασθενή ο κρατικός μηχανισμός εξαπολύει τους κεραυνούς της οργής του σε άσχετους και την ίδια στιγμή ανέχεται τα πάντα από άλλους. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο σχέδιο από πίσω, κάποια συνομωσία για να φιμώσουν τη νεολαία. Απλά το κράτος είναι ηλίθιο. Αυτοί που διοικούν δεν ξέρουν να διοικούν. Αυτοί που αποφασίζουν δεν ξέρουν να αποφασίζουν.

    Και το χειρότερο είναι ότι όλους αυτούς, που θεωρούν ότι η πολιτική τους δεινότητα εξαντλείται σε μια δύο ατάκες στις ειδήσεις των οκτώ, εμείς τους έχουμε ψηφίσει, εμείς τους έχουμε αναδείξει και ανεχθεί. Το ηλίθιο αυτό κράτος είναι η εικόνα μας στο καθρέφτη.

    Εμείς σκοτώσαμε το παιδί, εμείς κάψαμε τα μαγαζιά και τις περιουσίες των συμπολιτών μας, εμείς οδηγήσαμε τη χώρα αυτή στη παρακμή. Η ευθύνη είναι συλλογική.

    Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ζητήσω ταπεινά συγνώμη στη κόρη μου για αυτό το τέρας που της παραδίδω. Μακάρι να τα καταφέρει καλύτερα από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πρώτη εικόνα που σχημάτισα είναι ότι η ενέργεια των αστυνομικών ήταν αψυχολόγητη, αντιεπαγγελματική. Αυτόπτες μάρτυρες υποστήριξαν ότι ο αστυνομικός πυροβόλησε στοχευμένα, χωρίς να διατρέχει τον παραμικρό κίνδυνο τη συγκεκριμένη στιγμή.

    Το γεγονός ότι το θύμα είναι έφηβος κάνει το θάνατό του λυπηρότερο, οδυνηρότερο. Γνωρίζουμε από προσωπική εμπειρία ότι η σύνεση δεν συνάδει με την εφηβεία. Όποιος διαπληκτισμός και να υπάρξει με ανήλικο είναι στο μέρος μας, δηλαδή των ενηλίκων, να επιδείξουμε μεγαλοθυμία, σύνεση, νηφαλιότητα, ανοχή. Οι νέοι μαθαίνουν όχι από τα λόγια μα από τις πράξεις μας. Δυστυχώς τα περισσότερα μηνύματα που προσλαμβάνουν είναι μηνύματα βίας.

    Εδώ ένα άλλο γεγονός "τραμπούκοι μπούκαραν σε μια εκδήλωση του πανεπιστημίου Aθηνών κι έδειραν ανελέητα τον καθηγητή και πρόεδρο του Παιδαγωγικού Tμήματος"

    Δεν είναι ασύνδετο, όταν δεν αντιδρούμε και απενοχοποιούμε τη βία είναι θέμα χρόνου να συμβεί αυτό που συνέβη ή στο μέλλον "Δεν ξέρουμε τι θα γίνει αν (μη μιλήσουμε για «όταν») οι κουκουλοφόροι σκοτώσουν κάποιον".

    Χαμένοι από το θέατρο του παραλόγου είναι τόσο ο καλός αστυνομικός που έχει όρεξη και θέλει να προσφέρει στην κοινωνία όσο και ο καλός αναρχικός που θέλει την ελευθερία. Αμφότεροι δεν μπορούν να γλιτώσουν τις ταμπέλες οι μεν των "μπάτσων δολοφόνων" οι δε των "κουκουλοφόρων καταστροφέων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και η Θεσσαλονικη..ολη η Ελλαδα

    ..και ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δόκτωρ μου,
    διάβασα το ποστ σου για το Βενιζέλο, μου άρεσε, αλλά δεν είναι πια επίκαιρο. Φύγαν από την επικαιρότητα όλα και έμεινε ο τραγικός θάνατος ενός παιδιού και οι τόσο άλογες καταστροφές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλο κρίμα για τον χαμό του 15χρονου.
    Τι μπορεί να πεις στην μάνα του;
    Τα λόγια είναι φτωχά.

    Απ την άλλη, τι απέχθεια που προκαλούν τα τηλεοπτικά μνημόσυνα και οι τεθλιμένες φάτσες των τηλεαστέρων που βρήκαν κατάλληλο θέμα;

    Τώρα αυτό το θολό τοπίο μεταξύ των αντιεξουσιαστών και των τρομοκρατών που ρημάζουν η καίνε τα καταστήματα, τα περίπτερα, τα αμάξια, ποιός και πότε θα το καθαρίσει;
    Εχουμε ακούσει πως οι "γνωστοί άγνωστοι" είναι καμουφλαρισμένοι μπάτσοι, παιδιά πολιτικών, αξιωματικών, πλουσίων.
    Που άραγε είναι η αλήθεια και που το ψέμμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγαλοκοπέλα, όλα γίνονται πλέον ακραία και σε απόλυτο βαθμό.

    ***

    Γιάννη, νομίζω ότι ποτέ, μα ποτέ δεν θα καταφέρεις να ενσωματωθείς στην ελληνική κοινωνία. Εδώ δεν μπορούμε εμείς, που γεννηθήκαμε σε αυτή τη χώρα.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kossak, επίκαιρο όσο ποτέ το άρθρο του κ.Δήμου.

    Όσο για τις καταστροφές, πρέπει να καταλάβουμε κάτι: το 1/5 της κοινωνίας μας ζει κάτω από το όριο της φτώχειας.

    "Στην Ελλάδα, νοικοκυριό με ένα άτομο θεωρείται ότι βρίσκεται στα όρια της φτώχειας όταν το εισόδημά του σε ετήσια βάση δεν ξεπερνά τα 4.264 ευρώ" Πηγή:

    Ημερησία

    Μετά τα χθεσινά, και ο πιο αφελής μπορεί να καταλάβει ότι όλες αυτές οι καταστροφές σε πολλές πόλεις στην Ελλάδα ήταν ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ, και δεν έγιναν όλες από τους γνωστούς 100-200 αναρχικούς που υπάρχουν μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Έγιναν από νέα παιδιά που ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ επέλεξανα αυτόν τον τρόπο αντίδρασης. Και μην μου πείτε ότι υπάρχει σοβαρός αναρχικός πυρήνας σε Λάρισα, Κοζάνη, Βέροια, Χανιά, ή Γιάννενα.

    Υπάρχουν νέοι άνθρωποι, 18-20 ετών, των οποίων οι γονείς έχασαν την δουλειά τους, και μετά η τράπεζα τους πήρε το σπίτι.
    Πολλά από αυτά τα παιδιά, που ανήκουν στο αποκλεισμένο κομμάτι της κοινωνίας μας (υπολογίζεται στο 22%) κατέβηκαν χθες σε πολλές πόλεις με έναν σκοπό: να σπάσουν την τράπεζα που τους πήρε το σπίτι.

    Υπάρχει ΠΡΟΒΛΗΜΑ στην χώρα μας και το οποίο θα μεγαλώσει σύντομα. Ένα μεγάλο κομμάτι της νεολαίας οδηγείται στον εξτρεμισμό διότι την ώρα που ζει στην φτώχεια και την ανέχεια, βλέπει λαμόγια γιατρούς, δικηγόρους, εφοριακούς, τελωνειακούς, εργαζόμενους σε πολεοδομίες, συμβολαιογράφους και τόσους άλλους να κάνουν μεγάλες περιουσίες με τα φακελάκια, με τα γρηγορόσημα, με τα λαδώματα.

    Βλέπει καλογέρους και μητροπολίτες να ζούνε μέσα στην χλιδή, με καταθέσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
    Βλέπει την πολιτική εξουσία βουτηγμένη στην διαφθορά και στα σκάνδαλα.

    Μην ζητάτε λοιπόν από αυτό το καζάνι που βράζει να σεβαστεί την τράπεζα του Λάτση ή του Βγενόπουλου.

    Ένα κομμάτι της κοινωνίας πνίγεται, ασφυκτιά, πεινάει και υποφέρει.

    Και αυτές οι καταφανείς αντιθέσεις, αυτή η λάθος κατανομή πλούτου που όσο πάει θυμίζει την προεπαναστατική Γαλλία οδηγούν σε καταστάσεις μπροστά στις οποίες η χθεσινή θα χαρακτηριστεί ως παιδική χαρά.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. elias, δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι τα παιδιά μας δεν έχουν μέλλον σε αυτή τη χώρα.

    ***

    Κώστα, ο τραμπουκισμός, η φίμωση του λόγου δυστυχώς καθαγιάζονται όταν γίνονται από αναρχικούς ή από αριστεριστές. Να θυμίσω ανάλογη επίθεση της ΚΝΕ στον Κουρτουά που ήρθε να παρουσιάσει την "Μαύρη βίβλο του Κομμουνισμού".

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ramon, nosferatos, πάρα πολλές πόλεις της Ελλάδος έζησαν το ξέσπασμα της νεολαίας.

    Δεν μπορούμε να ξέρουμε ποσοστά, αλλά νομίζω ότι ένα μεγάλο ποσοστό συμμετείχε για πρώτη φορά σε τέτοιου είδους επεισόδια, και η προλεταριοποίηση της κοινωνίας μας θα "δίνει" συνεχώς νέα μέλη στον αντιεξουσιαστικό χώρο.
    Θα δίνει παιδιά που δεν έχουν τίποτα να χάσουν...

    ***

    Meropi, δεν ξέρω πόσοι θα καταλάβουν το πρόβλημα και πόσοι θα το συζητήσουν. Είμαι βέβαιος ότι σε λίγες μέρες θα τα έχουμε ξεχάσει όλα και αρχίσουμε να τρώμε σαν τα ζώα λόγω Χριστουγέννων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλή ησυχία βλέπω εδώ...
    Γιατρέ μου καλές οι θεραπείες αλλά υπάρχουν και οι πορείες! χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημήτρη στο σχόλιο σου των 9:35 ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. omadeon, πολύ ωραίο το ποστ σου. Καλά έκανες και το λίνκαρες. Μπήκα και έγραψα κι εγώ.

    ***

    Βασικέ, σε ευχαριστώ. Όποιοι συνεχίζουν να βλέπουν ΜΟΝΟ αναρχικούς πίσω από αυτές τις καταστροφές, είναι νυχτωμένοι.

    Φυσικά δεν επιδοκιμάζω την βία. Ούτε την αιτιολογώ. Απλώς την ερμηνεύω και ειλικρινά, αν ήμουν κι εγώ σε δεινή θέση (π.χ. άνεργος ή κοινωνικά αποκλεισμένος) τα ίδια θα έκανα. Ως κίνηση απελπισίας, και όχι ως λύση φυσικά.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Doctor,
    το σχόλιό σου των 9:35 άξιζε να είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, μέρος του ποστ. Δεν σου κρύβω ότι όταν πρωτοδιάβασα την ανάρτησή σου, ένιωθα ότι κάτι έλειπε. Ο θάνατος του παιδιού δεν ξεγύμνωσε μόνο τους θεσμούς, τα κόμματα, τα ΜΜΕ. Έχει και τις προεκτάσεις του, που πολύ εύστοχα επισημαίνεις στο σχόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ σωστά κατα τη γνώμη μου τα σχόλια του οικοδεσπότη για την συνεχή αποξένωση μέρους της νεολαίας.

    Φυσικά, άν σκεφτούμε λογικά, και κοιτάξουμε και την εμπειρία άλλων λαών (η Βραζιλία μου έρχεται στο νού), το επόμενο στάδιο της κοινωνικής διαμάχης, θα πρέπει να είναι ένοπλο. Οι διάφορες ομάδες θα πάρουν τα όπλα. Με πέτρες δεν προχωράει η δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατρέ, ντρέπομαι πια όταν η καθηγήτρια με συστήνει στους ασθενείς:
    "Byron, en kandidat från Grekland"
    Το λέει για καλό, αλλα κάθε φορά το δέχομαι σαν χαστούκι στο πρόσωπο.
    Αυτή η χώρα δεν είναι πια κατοικίσιμη, είναι ένα βαρίδι απο το οποίο νιώθω οτι η ζωή μου πρέπει γρήγορα να αποκοπεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. pensierix, ευχαριστώ. Τελικά το εν λόγω σχόλιο το προσάρτησα στο ποστ με κάποιες προσθήκες και διευκρινίσεις.

    ***

    Locus, δεν ξέρω αν θα φτάσουμε στην ένοπλη συγκρότηση αντάρτικου πόλεων. Δεν το νομίζω (μάλλον το απεύχομαι) μιας και δεν ενυπάρχει στην κουλτούρα της χώρας μας. Ενώ οι ρομά χθες στο Ζεφύρι έριξαν μερικές πιστολιές.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. hannibal, μάλλον πρέπει να διορθώνεις τους σουηδούς και το Grekland (γκρέκλαντ) να το λένε Kräkland (κρέκλαντ).

    grek: έλληνας.

    kräk:φουκαράς (ταλαίπωρος, παλιάνθρωπος, αχρείος, κάθαρμα).

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μία ένσταση ως προς τη χρήση της λέξης αναρχικός στο ποστ.

    Στα Ιωάννινα υπάρχει σοβαρός αναρχικός πυρήνας ο ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

    Τα άτομα που έχω γνωρίσει από τον χώρο, με συγκροτημένο χαρακτήρα, ηθική, και αναρχική ιδεολογία, με βοήθησαν να κατανοήσω το κείμενο του ΝΔ στο οποίο επανέρχομαι.

    "Προσέξτε λοιπόν καλά τους αναρχικούς. Είναι οι αλαφροίσκιωτοι, οι ποιητές της κοινωνικής δράσης."

    "Μα επιτίθενται! (Σχεδόν ποτέ. Είναι μόνιμα σε άμυνα. Αλλά δεν μαθαίνουμε τη δική τους άποψη !)."
    Μολότοφ στον Αυτοδιαχειριζόμενο Χώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα και δυνατότητες εφαρμογής του στην Ελλάδα" Εδώ, σχετικό άρθρο στην Καθημερινή Εδώ

    Στο The European Anti-Poverty Network Minimum income should become an EU social right
    μπορείτε να δείτε ότι η Ελλάδα και η Ουγγαρία είναι οι μόνες χώρες της ΕΕ που δεν εφαρμόζουν κάποια αντίστοιχη πολιτική.

    Προτείνω στις επόμενες φορολογικές μας δηλώσεις να έχουμε την ευχέρεια, εθελοντικά και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος, να προσφέρει ο καθένας ότι προαιρείται για τη χρηματοδότηση του ανωτέρου σκοπού. Το συγκεντρωθέν ποσό να διατίθεται επιπλέον της κρατικής χρηματοδότησης.


    Επίσης μια ενδιαφέρουσα ανάλυση στα ΝΕΑ Ξέσπασμα της γενιάς των αποκλεισμένων


    Να επισημάνω ότι η μεγάλη πλειοψηφία είμαστε που τροφοδοτούμε τη διαφθορά. Εγώ, εσύ ο δίπλα μας είμαστε που δωροδοκούμε, χρησιμοποιούμε μια γνωριμία, για να κάνουμε τη δουλειά μας.

    Ας ειχαμε τα κοτσια οταν φτυνουμε το συστημα
    να φτυσουμε και μια φορα τον εαυτο μας
    καθως δεν εχει και πολλη διαφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γιατρέ μου
    Δεν μπορώ να γράψω τίποτε, είμαι συγκλονισμένη απ το θάνατο του παιδιού και ταυτόχρονα αηδιασμένη απο την υποκρισία των ΜΜΕ και των προσκεκλημενων τους...έλεος, φτάνει πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. kossak, σε ευχαριστώ πολύ για τα links.
    Όσο για τον πυρήνα Ιωαννίνων, η αναφορά μου ήταν ενδεικτική και παραδείγματος χάριν.
    Κάτι τέτοιο ήθελα να πω:

    "ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΝ χθες στα πάνελ της TV: είναι δυνατόν στη Ρόδο να υπάρχουν πεντακόσιοι αντιεξουσιαστές-κουκουλοφόροι; Και άλλοι τόσοι στα Γιάννινα, Στα Χανιά, στην Κόρινθο, Στη Βέροια, στην Κέρκυρα και στα Μουδανιά! Από πού ξεφύτρωσαν δεκάδες χιλιάδες πιτσιρικάδες και κάψανε 50 πόλεις; Υπάρχουν σ' όλη την Ελλάδα τόσοι αντιεξουσιαστές-αναρχικοί και γιατί δεν εμφανίζονταν τόσα χρόνια και επιτέθηκαν ξαφνικά αυτό το Σαββατοκύριακο; Δεν θέλουν, γι' αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν. Τι στ' αλήθεια συμβαίνει εδώ..."

    http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=47838036

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mtryfo, όντως. Οργή, αγανάκτηση, θυμός, αηδία και πολύ μα πολύ πικρή γεύση.

    Όχι απογοήτευση πλέον.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αισθάνομαι άσχημα με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας και για το λόγο αυτό επέλεξα να μη προχωρήσω σε κάποια δική μου ανάρτηση ακόμη, αλλά να περιμένω και να αφουγκραστώ το κλήμα των ημερών. Έτσι γυρνάω και διαβάζω ιστολόγια τα οποία εκτιμώ και εκφράζω τις απόψεις μου με σχόλια.
    Επί του προκειμένου τώρα. Πρώτη παρατήρηση αηδίας σε όλα όσα συμβαίνουν, είναι τα τηλεοπτικά παράθυρα στα οποία βγαίνουν συγγενείς και οικείοι του άτυχου αυτού παιδιού για να δεχτούν την ερώτηση (από τους αστέρες της Ελληνικής δημοσιογραφίας) αν ο Αλέξανδρος ήταν καλό παιδί. Λες και αν ήταν “κακό” παιδί θα του άξιζε αυτό το τέλος.
    Σε σχέση με τα επεισόδια που διαδραματίζονται όλες αυτές τις ημέρες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες πόλεις της χώρας. Έχω την εντύπωση, ότι εδώ και πολύ καιρό, υπάρχει μία συσσωρευμένη αγανάκτηση και η δολοφονία του παιδιού αυτού ήταν απλά η σταγόνα που απέμενε για να ξεχειλίσει το ποτήρι. Διαβάζω και ακούω όλες αυτές τις ημέρες, για καταδίκη στη βία, από όπου και αν αυτή προέρχεται. Αλλά έχω μία απορία. Ποιος θα ήταν αυτός που θα θορυβούνταν σε ένα κράτος απολυταρχισμού και διαφθοράς, αν ένας μεγάλος όγκος πολιτών έκανε μία άκρως ειρηνική πορεία, με ένα κερί στο χέρι; Ας μη γελιόμαστε, η απάντηση είναι κανένας. Είναι αδύνατο να ανατρέψεις μία κατάσταση και μάλιστα παγιωμένη, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
    Τώρα σχετικά με τους γνωστούς – αγνώστους. Δεν έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ ως κοινωνία και ως πολιτεία το συγκεκριμένο θέμα, γιατί ποτέ δεν το είδαμε στη πραγματική του διάσταση. Δε δώσαμε ποτέ τη δυνατότητα σε αυτούς τους ανθρώπους να μας μιλήσουν. Δεν τους ακούσαμε και συνεχίζουμε να μην τους ακούμε. Αντίθετα τους συγχέουμε με μεγάλη ευκολία με χούλιγκανς και κακοποιούς του κοινού ποινικού δικαίου. Και ακόμη όταν υποκριτικά θέλουμε να δούμε και τη δική τους μεριά, τους παρουσιάζουμε περίπου ως αγράμματους περιθωριακούς νέους που έχουν πάρει τον κακό δρόμο.
    Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω και τούτο. Θεωρώ ότι ως κοινωνία έχουμε τεράστια ευθύνη σε όλα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες. Χρωστάμε ένα μεγάλο και ειλικρινές συγνώμη στη γενιά του Αλέξανδρου για τη κατάσταση που βιώνει. Επιλέξαμε τις κυβερνήσεις του τόπου με μοναδικό κριτήριο το βόλεμα μας. Ψηφίσαμε πολιτευτές και κόμματα με ένα μόνο αίτημα, μια θεσούλα στο δημόσιο. Κλείσαμε τα μάτια μας στη συνεχώς αυξανόμενη διαφθορά κοιτώντας μόνο τα του οίκου μας. Πιστέψαμε ότι μπορούμε να ευημερήσουμε ο καθένας ξεχωριστά μέσα σε ένα περιβάλλον όπου κυρίαρχο στοιχείο είναι η ανισότητα, η αναξιοκρατία και η δυστυχία. Θεωρήσαμε ότι το πρόβλημα του διπλανού μας δε μας αφορά και αγνοήσαμε στη πορεία του χρόνου ότι οι “προβληματικοί” διπλανοί αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό.
    Τέλος ένα μεγάλο συγνώμη σε όσους ενδεχομένως κούρασα με το μακροσκελές σχόλιο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εργάζομαι καθημερινά στο κέντρο, έτσι μπορώ να έχω κάποια, σχετική πάντα, άποψη για το τι οδήγησε στα τελευταία γεγονότα.
    1) Στα Εξάρχεια "παίζετε" καθημερινά για πολλά χρόνια, το παιχνίδι της "γάτας με το ποντίκι" (στο ρόλο του ποντικιού η ένοπλη ! αστυνομία), άρα ήταν βέβαιο ότι κάποια στιγμή “θα γινόταν το κακό”, ήταν θέμα χρόνου να συμβεί....άλλωστε εκεί χτυπήθηκε και ο Καλτεζάς, και εκεί θα χτυπηθεί και ο επόμενος 15χρονος ή 12χρονος αυτή τη φορά, αν δεν αλλάξει κάτι, δεν θέλει να είσαι μάγος για να το καταλάβεις........
    (Για όσους δεν ζουν στην περιοχή: στα Εξάρχεια δεν πλησιάζει κανείς από τον ελεγκτικούς μηχανισμούς όπως: τροχαία , δημοτική αστυνομία, πρώην ΣΔΟΕ κλπ, ούτε για αστείο... ακόμα και συνεργεία όπως ΔΕΗ , ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, φοβούνται να μπουν....., τα μόνα σημεία που “ελέγχει” η αστυνομία είναι , βασικά, δύο είσοδοι πολυκατοικιών, των γραφείων του ΠΑΣΟΚ και του Αστ/κου τμήματος)
    2)Τα γεγονότα που ακολούθησαν ήταν “φυσική” συνέπεια , και με μια μέτρια κυβέρνηση θα είχαν περιορισθεί στο 1% αυτών που ακολούθησαν, αλλά η ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης είναι απίστευτη, από θαύμα δεν χάθηκαν και άλλοι ....

    Πριν μερικές μέρες είδα στην γνωστή πλατεία ένα πανό που μου έκανε άσχημη εντύπωση, έγραφε κάτι τέτοιο: “Εξω τα ναρκωτικά από τα Εξάρχεια” κατάλαβα ότι ούτε οι αναρχικοί ελέγχουν πια αυτόν τον χώρο, διαφορετικά δεν θα αναρτούσαν πανό, η ΓΣΕΕ είναι;
    Απλά θα τα έδιωχναν , όπως παλιότερα........

    Το χειρότερο: δεν υπάρχει φως από πουθενά, μόνο ανίκανοι “κληρονόμοι” που περιμένουν την σειρά τους ή αριστεροί που έμειναν στην δεκαετία του 1950 και πιο πίσω, κάτι πρέπει να γίνει και γρήγορα, γιατί φοβάμαι ότι κατήφορος θα συνεχιστεί ........

    Συγνώμη για το μέγεθος του σχολίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. chmarni, glam, προσυπογράφω.

    Απορώ επίσης πως γίνεται και η επίσημη πολιτεία, είτε επρόκειται για το Υπουργείο Δικαιοσύνης, είτε για την Ελληνική Αστυνομία, είτε για το Υπουργείο Εσωτερικών, δεν έχουν ζητήσει τόσα χρόνια μια εμπεριστατωμένη κοινωνιολογική (ή και ψυχολογική) μελέτη από κάποιο Πανεπιστήμιο όσον αφορά τους αναρχικούς των Εξαρχείων ή για το πως προσλαμβάνει η νεολαία τα πολιτικά δρώμενα.

    Θα ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο, αν ήθελαν τουλάχιστον να δούνε τι έχουν απέναντί τους. Και όπως σωστά γράφει ο chmarni, δεν είναι όλοι οι κουκουλοφόροι ένα ομοιογενές σύνολο. Για όσους ξέρουν, έχουν διαφορετικές αφετηρίες. Δυστυχώς, κάποιοι από αυτούς είναι και Hooligans, πράγμα φυσικά ασύμβατο για την αναρχική ιδεολογία. Δεν μπορείς να είσαι εναντίον του κράτους και ταυτοχρόνως να αποτελείς τον σκληρό πυρήνα υποστήριξης μιας Ανώνυμης Εταιρείας κάποιου μεγαλοεπιχειρηματία.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εκτός από τους κουκουλοφόρους των Εξαρχείων, υπάρχει και η θεωρητική πτέρυγα της αντιεξουσιαστικής ιδεολογίας που αποτελείται από πολύ διαβασμένα άτομα και που θεωρεί ότι το σύστημα δεν πρόκειται να καταρρεύσει μέσα από τον εμπρησμό του αυτοκινήτου του μπαρμπα Μήτσου ούτε από το σπάσιμο της βιτρίνας της κυρα Καίτης που πουλάει εσώρουχα. Το σύστημα θα καταρρεύσει με την προβολή της αναρχικής ιδεολογίας μέσω των αυτοδιαχειριζόμενων χώρων όπου ένας άλλος κόσμος θα είναι όχι μόνο εφικτός, αλλά πραγματικός.
    Τέτοιου είδους "κοινωνικά πειράματα" υπάρχουν, και μάλιστα στην Δανία υπό την αναγνώρισης της Δανέζικης κυβέρνησης. Μιλώ για την Christiania.

    Το εδώ αναρχικό κίνημα θα μπορούσε να ζητήσει έναν ανάλογο χώρο, και η ελληνική πολιτεία θα μπορούσε να τον δώσει.
    Έτσι, θα υπήρχε μια πλήρης αποφόρτιση των συγκρούσεων διότι οι αναρχικοί δεν θα είχαν ως σκοπό την καταστροφή των πάντων αλλά την μέριμνα για την προστασία του "πειράματός" τους.

    Αρκεί βέβαια να μην χρησιμοποιηθεί αυτό το έδαφος ως βάση για εμπόριο ναρκωτικών ή άλλες άνομες πράξεις.

    Είναι πολύ δύσκολο να γίνει στην Ελλάδα. Όχι τόσο από την ελληνική πολιτεία, όσο από τα άτομα που θα μείνουν εκεί. Θέλει εκπληκτικό υπόβαθρο, θέλει σιδερένια θέληση και πυγμή, πράγματα που το ελληνικό αναρχικό κίνημα δεν έχει.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΖΕΙ
    (δυστυχώς, ακόμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ. ΣΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΩ ΠΙΑ ΓΙΑΤΙ...ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΑΜΕΡΗΜΝΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΝΤΗΛΙ. ΘΑ ΞΕΦΕΥΓΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΟΣΜΙΣΤΩ ΤΟΝ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ ΣΕ ΑΡΩΜΑ ΦΩΤΙΑΣ ΤΟ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΥΣΑΦΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΟΥ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΔΑΚΡΥΣΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΦΟΒΟ , ΑΠΟ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΜΕΝΩΝ ΕΝΟΧΩΝ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ. ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΟΠΟΥ ΣΑ ΣΑΜΑΝΟΣ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟ ΣΟΥΛΟΥΠΙ ΤΟΥ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΥ. ΤΗΝ ΑΥΡΑ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΠΥΡΙΝΗ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΠΡΟ ΙΔΡΩΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΓΕΙ. ΑΠΟ ΤΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ..ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΙΣΩΣ. ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ, ΖΩΗΡΗ ΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ. ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙ, Η ΜΑΖΑ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΝΥΧΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤ. ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ, ΣΑΝ ΤΑ ΣΧΙΣΜΕΝΑ ΤΖΙΝ. ΤΟ ΑΠΟΡΘΗΤΟ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΥΑΛΙΖΟΥΝ ΑΠΟ BRONXIΑΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΝΕΑΡΟΥ ΝΕΓΡΟΥ ΛΕΧΡΙΤΗ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ..ΜΑ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΓΙΑ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ: ΜΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΝΔΑΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΓΚΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ Η ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ? ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΑΝΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ? ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ? ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ. ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΚΟΙΤΑΩ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΜΥΔΡΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΚΟΒΩ ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΟΥ, ΧΑΛΑΡΩΝΩ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΙΖΩ "ΑΝΤΙΟ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ. ΣΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΩ ΠΙΑ ΓΙΑΤΙ...ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΑΜΕΡΗΜΝΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΝΤΗΛΙ. ΘΑ ΞΕΦΕΥΓΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΟΣΜΙΣΤΩ ΤΟΝ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ ΣΕ ΑΡΩΜΑ ΦΩΤΙΑΣ ΤΟ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΥΣΑΦΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΟΥ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΔΑΚΡΥΣΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΦΟΒΟ , ΑΠΟ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΜΕΝΩΝ ΕΝΟΧΩΝ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ. ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΟΠΟΥ ΣΑ ΣΑΜΑΝΟΣ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟ ΣΟΥΛΟΥΠΙ ΤΟΥ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΥ. ΤΗΝ ΑΥΡΑ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΠΥΡΙΝΗ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΠΡΟ ΙΔΡΩΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΓΕΙ. ΑΠΟ ΤΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ..ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΙΣΩΣ. ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ, ΖΩΗΡΗ ΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ. ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙ, Η ΜΑΖΑ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΝΥΧΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤ. ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ, ΣΑΝ ΤΑ ΣΧΙΣΜΕΝΑ ΤΖΙΝ. ΤΟ ΑΠΟΡΘΗΤΟ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΥΑΛΙΖΟΥΝ ΑΠΟ BRONXIΑΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΝΕΑΡΟΥ ΝΕΓΡΟΥ ΛΕΧΡΙΤΗ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ..ΜΑ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΓΙΑ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ: ΜΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΝΔΑΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΓΚΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ Η ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ? ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΑΝΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ? ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ? ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ. ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΚΟΙΤΑΩ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΜΥΔΡΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΚΟΒΩ ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΟΥ, ΧΑΛΑΡΩΝΩ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΙΖΩ "ΑΝΤΙΟ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή