tag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post3253008488174378818..comments2023-10-30T01:17:21.264-07:00Comments on ΜΙΑ ΔΕ ΚΛΙΝΗ ΚΕΝΗ ΦΕΡΕΤΑΙ ΕΣΤΡΩΜΕΝΗ ΤΩΝ ΑΦΑΝΩΝ: Οι "ανύπαρκτοι" Αρβανίτες και Βλάχοι και η καταγωγή των Αρβανιτώνdoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comBlogger484125tag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-75646394349003258992009-10-24T12:13:27.557-07:002009-10-24T12:13:27.557-07:00kalisperakalisperavalamonte1http://www.blogger.com/profile/09148215354049378153noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-85602139067125076052009-09-14T08:46:12.623-07:002009-09-14T08:46:12.623-07:00J95, όντως δεν υπήρχε Ελλάδα τότε και το ελληνικό ...J95, όντως δεν υπήρχε Ελλάδα τότε και το ελληνικό Έθνος με την σημερινή έννοια που αποδίδεται στο έθνος.<br><br>***<br><br>Δύο τόνους μακαρόνια (φοβερό όνομα!), συμφωνώ επί της ουσίας με τα γραφόμενά σας και σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη συζήτησή μας. <br>Κομβικό σημείο είναι η άλωση της ταυτότητας του Ρωμιού, μια άλωση που έγινε από όλες τις εθνικές ιδεολογίες των Βαλκανίων, αντιστάσεως μη ούσης (ποιος θα τολμήσει να υπερασπιστεί την ταυτότητα του Ρωμιού; Ούτε καν οι χριστιανοί!). <br>Εκεί κρύβεται για μένα το κλειδί, διότι το 95% των σημερινών νεοελλήνων αγνοούν την ακριβή έννοια αυτής της θρησκευτικής ταυτότητας, καθ'ότι η κατίσχυση της εθνικοποιημένης (και αναδρομικά επαναδομημένης) θέασης του παρελθόντος είναι πλήρης και έχει τα χαρακτηριστικά ενός φυσικού φαινομένου. <br><br>Και όποιος τολμά να αναφέρεται στην ταυτότητα του Ρωμιού, χαρακτηρίζεται ανθέλλην. <br>Τι να κάνουμε, εμείς παθαίνουμε ασφυξία με το κεφάλι μέσα στην άμμο...<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-8397427253213051942009-09-14T00:01:15.514-07:002009-09-14T00:01:15.514-07:00Από κει και πέρα οι συγχήσεις των Αρβανιτών με του...Από κει και πέρα οι συγχήσεις των Αρβανιτών με τους Αλβανους ξεκινάν όταν ξεκινάει η Εθνική Αλβανική ιδέα, η οποία βρίσκει στίρηγμα σε ένα συμπαγές μουσουλμανικό Αλβανικο στοιχείο της βόρειας Αλβανίας και του Κοσόβου το οποίο (προσωπική μου γνώμη είναι) ξέρει καλά ότι μέσα σε ένα Ελληνικό (κυρίος χρηστιανικό) κράτος θα είναι ξένο σώμα και μπορεί να εικάσει μελοντικές συγκρούσεις μεταξύ αυτού και των υπόλοιπων χρηστιανών, άρα η ασφάλειά του δεν εξασφαλίζεται (γι'αυτό και μένει και πιστό στην Οθομανική αυτοκρατορία μέχρι την διάλυση της προσβλέποντας στην προστασία της). Αυτό είχε δείξει η μέχρι τώρα πορεία των πραγμάτων στην υπόλοιπη Βαλκανική χερσόνησο. Επίσης, λόγο γεωγραφίας οι επαφές του με τον Ελληνισμό είναι λίγες, ενώ της νότιας Αλβανίας συχνότερες. Άρα έπρεπε να βρεθεί μια νέα εθνική ταυτότητα. Αυτή βασίστηκε σε μια ομογλοσσία των χριστιανών και μουσουλμάνων Αλβανών αλλά το ουσιαστικό σφυρηλάτημα της Αλβανικής ταυτότητας έγινε με το κουμουνιστικό καθεστώς του χότζα και με την εξάλειψη της θρησκευτικής συνείδησης των ανθρώπων αυτών (εκτελέσεις θρησκευτικών λειτουργών, κλήσιμο εκλησειών και τζαμιών κ.α.). Και βέβαια μιας και ένα μεγάλο κομάτι της νότιας Αλβανίας ένιωθε και το Ελληνικό κράτος οικείο, έπρεπε για την σταθερότητα του κράτους αυτού να κόψει κάθε επαφή των κατοίκων αυτών με την Ελληνική κουλτούρα. Και βέβαια, ένα Αλβανικό κράτος εχθρικό προς την Ελλάδα ήταν προς το συμφέρον της Ιταλίας και της Αυστρουνγγαρίας. Όπερ και εγένετο...<br><br>Έκανα μια απόπειρα να εξηγήσω ιστορικά τα θέματα που συζητάτε. Δεν λέω ότι το έχω σπουδάσει ο αντικείμενο, απλά δείνω την δική μου εντύπωση. Φιλιά και καληνύχτα....Δύο τόνους μακαρόνιαhttp://www.blogger.com/profile/01809675817470650582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-63921415505185758182009-09-14T00:00:34.718-07:002009-09-14T00:00:34.718-07:00Φιλοι μου διάβασα όλα τα σχόλεια που κάνατε και ομ...Φιλοι μου διάβασα όλα τα σχόλεια που κάνατε και ομολογώ ότι έχω εξαντληθεί (είναι άπειρα). Παρόλα αυτά η κουβέντα είναι άκρος ενδιαφέρουσα. Πιθανολογώ ότι ίσως έχω και Αρβανίτικη καταγωγή, ξέρω ότι η οικογένεια μου προ της επαναστάσεως ήταν στην αυλή του Αλή Πασά και έφτιαχνε όπλα. Όταν ο Αλη Πασάς τα τράκαρε με τους Έλληνες, τότε σταμάτισε να τους πληρώνει για τις υπηρεσίες τους και έτσι επειδη φοβήθηκαν μήπως και τους σκοτώσει την έκαναν. Μετά, βρέθηκαν για λίγο καιρό στην Κωνσταντινούπολη και έπειτα σε ένα νησί (δεν θα πω ποιο) όπου οι τουρκοι είχαν κάνει μεγάλες σφαγές στον ανδρικό πληθυσμό. <br>Κατ αρχήν, προσωπικά είμαι απόγονος του Περικλή. Συγκεκριμένα του Περικλή και της Φρόσως :P. <br>Από κεί και πέρα η προσωπκή μου άποψη για το θέμα είναι ότι όλοι οι Έλληνες είναι αναμεμηγμένοι με διάφορους λαούς που πέρασαν από αυτόν τον τόπο. Ακόμη ακόμη στο νησί μου, ξέρω σύγουρα ότι κικλοφορούν Ιταλικά, Σαρακινά, Αρβανίτικα, Ελληνικά, ίσως και Τούρκικα κ.α. γονίδια καθώς και ονόματα που μαρτηρούν αυτές τις επιρροές. Το ίδιο συμβαίνει και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ένα άλλο που επίσης ξέρω είναι ότι η συνείδηση των κατοίκων (αν εξαιρέσουμε τους μουσουλμάνους που έφυγαν με την ανταλαγή των πληθυσμών) του νησιού ήταν αναντάμ παπαντάμ Ορθόδοξη στο σύνολό της. Συγκεκριμένα, είναι ιδιαίτερα έντονο το αίσθημα του ανείκειν στην Βυζαντινή παράδοση, στο πατριαρχείο και στο Βυζαντινό κράτος. Ακόμη και σήμερα με καμάρι οι κάτοικοι του νησιού λένε ότι ο τάδε Αυτοκράτορας η ή Βυζαντινη πριγκήπισα είχε ζήσει για κάποιο διάστημα η παράθέριζε στο χωριό τους (Η ξιπασιά είναι ένα κουσούρι που υπάρχει στο νησί μου :P). Αυτή η συνείδηση προϊπύρχε της σημερινής Ελληνικής συνειδήσεως. Όλες οι ιστορίες για σφαγές στο νησί αναφέρονται σε αλόθρησκους, είτε αυτοι ήταν Tούρκοι είτε ήταν πειρατές που κάναν επιδρομές, λεϊλασίες και σφαγές (με την συνεπικουρία της πύλης πολες φορές - Χαϊρεντιν Μπαρμπαρόσα). Η πειρατεία δε την εποχή εκείνη ήταν ο υπόγειος τρόπος να εξισλαμίζει ή να ερειμώνει τα τα νησιά από τους χριστιανούς κατοίκους η πύλη, αφού πολοί πειρατές γίνονταν δεκτοί από την πύλη σαν ήρωες, αλλά και στην πλειοψηφια τους κάναν επιδρομές σε χριστιανικά χωριά. Τα ίδια κάναν και στα Αρβανιτοχώρια των νησιών, της Εύοιας και των παραλίων.<br>Για μένα είμαστε κατ' αρχήν Ρωμιοί. Όπως Ρωμιοι ήταν και όλοι αυτοί που ξεσηκώθηκαν στην επάνάσταση του 1821. Ως Ρωμιοι, οι Έλληνες, οι Αρβανίτες, οι Βλάχοι και άλλοι ξεσικόθηκαν ενάντια στους Τούρκους. Και να για λέμε τα σίκα σίκα και την σκάφη σκάφη, Έλληνες, Αρβανίτες, Βλάχοι και άλλοι έιχαμε βαθιά ζημωθει, αναμειχθεί και συμπεθεριάσει αιώνες τώρα για να αποτελέσουμε την μαγιά για ένα έθνος και ένα κράτος. Όποιος έχει αυταπάτες ότι αυτά τα πράγματα γίνονται τυχαία πλανάται οικτρά. Δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Ήταν ξεκάθαρη η αντίληψη σε όλους αυτούς ότι η ασφάλεια τους, η ευημερεία τους και το μέλον τους άνοικε και θα εξασφαλιζόταν απο μια κοινή συμπόρευση, από ένα κοινό κράτος βασισμένο στην Ελληνοορθόδοξη παράδοση. Και κάτι τελευταίο, οι Αρβανίτες ήταν αυτοί που εύτιαξαν το Ελληνικό κράτος. Οι περισσότεροι ήρωες της Ελληνικής επανάστασης ήταν Αρβανίτες. Ε, δεν μπορεί όλοι αυτοί να είχαν άλλη εθνική συνείδηση ή συνείδηση ότι θα πρέπει να πορευτούν χωριστά από το Ελληνικό κράτος. Γιατι αν την είχαν, μπορούσαν να το κάνουν, είχαν τους οπλαρχιγούς και σχεδόν το σύνολο της μετέπειτα πολιτικής ηγεσίας.Δύο τόνους μακαρόνιαhttp://www.blogger.com/profile/01809675817470650582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-42552258012640208902009-09-03T05:09:31.122-07:002009-09-03T05:09:31.122-07:00τα παθηματα μου εγιναν μαθηματα πλεον. διαβασε τι ...<i>τα παθηματα μου εγιναν μαθηματα πλεον. διαβασε τι γραφει ο αλβανος χρηστης neli που αντιμετωπιζει τα αρβανιτικα σαν διαλεκτο της αλβανικης γλωσσας! λες κ υπηρχε αλβανια οταν υπηρχαν οι αρβανιτες κ η διαλεκτος!</i><br><br>Πάντως ούτε Ελλάδα υπήρχε.J95http://www.blogger.com/profile/12340652007713733030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-47426047080828291222009-06-02T01:54:54.960-07:002009-06-02T01:54:54.960-07:00Σταύρο σε ευχαριστώ πολύ. Ο Μπαλτσιώτης είναι σοβα...Σταύρο σε ευχαριστώ πολύ. Ο Μπαλτσιώτης είναι σοβαρός επιστήμονας και όποτε τον διαβάζω μαθαίνω πολλά πράγματα.doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-2406918306381219942009-05-31T08:29:28.996-07:002009-05-31T08:29:28.996-07:00Μέσα στην "τούρλα του Σαββάτου" νομίζω ό...Μέσα στην "τούρλα του Σαββάτου" νομίζω ότι την βιβλιοπαρουσίαση ενός βιβλίου, που διεκδικεί να είναι η πληρέστερη ανάπτυξη του "Βλάχικου Ζητήματος" που έχει εκδοθεί στα ελληνικά, θα την βρεις ενδιαφέρουσα.<br><br>http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=463248<br><br>Ελπίζω να μπορέσουμε να μιλήσουμε και για το βιβλίο.Stavroshttp://www.blogger.com/profile/03609041092386679435noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-79715451762469433102009-05-22T17:52:18.990-07:002009-05-22T17:52:18.990-07:00Να πάρει! Έγραψα μια απαντησούλα σε Μάρκο και ντόκ...Να πάρει! Έγραψα μια απαντησούλα σε Μάρκο και ντόκτορ (βασικά συμφωνώ με το 99,9%) αλλά μάλλον πήγε στα σκουπίδια.<br><br>Θα ξαναγράψω μόνο τα περί όμορφων φωνών στον άσχημο κυβερνοχώρο και ανάγκη καλής γειτονίας με αδερφούς Βαλκάνιους και λοιπούς μια και ουσιαστικά αυτά ήταν το σημαντικότερα. Α ορίστε, το έγραψα.<br><br>Ευχές.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-34745897706838358312009-05-21T13:53:15.967-07:002009-05-21T13:53:15.967-07:00Ανώνυμε, ευχαριστώ για την βιβλιοπρόταση. Μπαίνει ...Ανώνυμε, ευχαριστώ για την βιβλιοπρόταση. Μπαίνει και αυτή στα υπόψιν.<br><br>***<br><br>Marko, μου αρέσουν οι γλωσσολογικές σου κρίσεις διότι προέρχονται από δια ζώσης εμπειρίες και αυτό λέει πολλά.doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-69451720765154871612009-05-21T08:20:46.786-07:002009-05-21T08:20:46.786-07:00@Ανώνυμος: Θα το κοιτάξω το βιβλίο του Pierre Caba...@Ανώνυμος: Θα το κοιτάξω το βιβλίο του Pierre Cabanes στη Βιβλιοθήκη, όπως και το συλλογικό έργο που έχει επιμεληθεί Histoire de l'Adriatique. Θυμάμαι ότι κλίνει προς την ελληνικότητα των Μολοσσών (χωρίς όμως και να θεωρεί το ζήτημα απόλυτα σαφές), έχοντας και ως επιχείρημα την πρόσκληση του τυράννου Ιέρωνα των Συρακουσών, μεταξύ άλλων, προς τον βασιλιά των Μολοσσών Αλέξανδρο, επειδή ακριβώς ο Ιέρων ήθελε μόνο έλληνες ηγεμόνες για την κόρη του. Σαφώς φυσικά διαχωρίζει ο Cabanes τους Ηπειρώτες από τους Ιλλυριούς, κάτι που οι αλβανοί ιστορικοί δεν κάνουν.<br>Φυσικά, αυτά αναφέρονται στην περίοδο πρό του 4ου αι. π.Χ. Από την ελληνιστική περίοδο και εξής η Ήπειρος αποτελεί αναμφισβήτητο τμήμα του ελληνικού κόσμου. Οσο για τους μεσαιωνικούς χρόνους, η ελληνοφωνία στο μέγιστο τμήμα της είναι αναμφισβήτητη. Η διάδοση της αλβανικής γλώσσας σε μία περιορισμένη ζώνη στη σημερινή Θεσπρωτία και μέχρι το Σούλι πρέπει να προέκυψε στον ύστερο Μεσαίωνα. Η Βάσω Ψιμούλη που μελέτησε επισταμένως την ιστορία του Σουλίου αυτό δέχεται. <br><br>Υπάρχουν όμως και γλωσσολογικά επιχειρήματα υπέρ της άποψης αυτής: Η αρχαϊκότητα της τσάμικης διαλέκτου σε αντίθεση με τη σημερινή τόσκικη διάλεκτο ακόμα και γειτονικών προς τους Τσάμηδες περιοχών. Αυτό υποδηλώνει κάποια απομόνωση των συγκεκριμένων αλβανόφωνων πληθυσμών, απόσπασή τους από τον κύριο γλωσσικό κορμό. Διαφορετικά, η διάλεκτός τους θα είχε ακολουθήσει τις φωνητικές και μορφολογικές εξελίξεις των λοιπών αλβανόφωνων πληθυσμών. Τώρα όμως παρουσιάζεται το παράδοξο τα τσάμικα να είναι, φωνητικά τουλάχιστον, πιο κοντά στα αρβανίτικα της νότιας Ελλάδας από ό,τι στα αλβανικά των αλβανόφωνων χωριών της Βορείου Ηπείρου-Νότιας Αλβανίας.<br><br>Άρα, η αλβανοφωνία στη Θεσπρωτία είναι προϊόν, και αυτή, εγκατάστασης αλβανόφωνων πληθυσμών κατά τον ύστερο Μεσαίωνα, όπως ακριβώς και η αλβανοφωνία περιοχών της Στερεάς, της Πελοποννήσου, της Εύβοιας και μερικών νησιών. Δεν είναι φυσική εξέλιξη της γλώσσας ιλλυρικών πληθυσμών που δήθεν ανέκαθεν ζούσαν στην περιοχή αυτή.<br><br>Και φυσικά, για αλβανοφωνία στους νομούς Ιωαννίνων και Άρτας, ούτε λόγος να γίνεται. Ένα χωριό όλο και όλο υπάρχει, το Πληκάτι της Κόνιτσας, και αυτό φαίνεται μετανάστευση της τουρκοκρατίας από την περιοχή της Κολώνιας (Ερσέκα) ή της Πρεμετής.<br>Αυτά τα λέω για κάτι ανοησίες αλβανών εθνικιστών που εμφανίζουν το σύνολο της Ηπείρου ως Τσαμουριά!Μάρκο Τhttp://www.blogger.com/profile/18308432688669994300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-89822171450797864162009-05-21T07:41:18.579-07:002009-05-21T07:41:18.579-07:00doctor ena biblio pou mpori na endiaferi esena ke ...doctor ena biblio pou mpori na endiaferi esena ke tous anagnostes sou ine tou Dimitri Stamatopoulou, To Byzantio meta to Ethnos, to problima tis sinexias stis Balkanikes istoriografies, ekdosis Aleksandria.(oxi den ime o Liakopoulos) Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-34866491502915679712009-05-21T00:09:08.491-07:002009-05-21T00:09:08.491-07:00Ανώνυμε, καλωσήρθες και ευχαριστώ για τις επισημάν...Ανώνυμε, καλωσήρθες και ευχαριστώ για τις επισημάνσεις.<br>Στα περί καταστολής στο σχολείο παραθέτω από προηγούμενό μου ποστ:<br><br>"Έτσι, σταδιακά και έπειτα από συνειδητή επιλογή, οι αρβανίτες ταυτίστηκαν και γλωσσικά με τους ελληνόφωνους συμπατριώτες τους. Περιπτώσεις άσκησης σωματικής βίας από τους δασκάλους υπήρξαν και μάλιστα ο πατέρας του γράφοντος έφαγε αρκετό ξύλο στο Δημοτικό Σχολείο για να μην συνομιλεί με τους συμμαθητές του στα αρβανίτικα. Βέβαια τα χρόνια εκείνα (1950-1955) αλλά και αρκετά μετά, η άσκηση σωματικής βίας εκ μέρους των δασκάλων και σε βάρος των μαθητών ήταν κοινή και νόμιμη διδασκαλική/παιδαγωγική πρακτική, πλήρως αποδεκτή από την ελληνική κοινωνία, και είχε ως αποδέκτες όλους ανεξαιρέτως τους έλληνες μαθητές, συχνάκις «δι’ασήμαντον αφορμήν», οπότε τα φαινόμενα βίας και αυταρχισμού εκ μέρους των διδασκόντων είχαν να κάνουν με το τότε εφαρμοζόμενο σύστημα παιδείας το οποίο αποσκοπούσε να πλάσει έναν συγκεκριμένο τύπο έλληνα: ελληνόφωνο, Δεξιό, υπερπατριώτη, θρήσκο και φιλήσυχο οικογενειάρχη. <br>Έστω και ένα μόνο συστατικό να έλειπε από τον μαθητή (ή τον φαντάρο πιο μετά) έπιπτε ράβδος… <br>Προς εμπέδωση της διαμόρφωσης αυτής της ταυτότητας, υπήρχαν (και υπάρχουν) οι σχολικές παρελάσεις ως μικρογραφία μιας κοινωνίας σε πόλεμο, οι υποχρεωτικοί εκκλησιασμοί τις Κυριακές και όχι μόνο, το ομοιόμορφο ντύσιμο που θυμίζει στρατώνα, η συμμετοχή μαθητών σε κηδείες φονευθέντων από τους κομμουνιστές κ.λπ.".<br><br>http://dimitrisdoctor2.blogspot.com/search/label/%CE%91%CF%81%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%91%CF%81%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1<br><br>Ευχαριστώ για τη συμμετοχή, και αν θέλεις βάζε στο τέλος της δημοσίευσής σου ένα διακριτικό για να σε ξεχωρίζουμε!doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-64197667001418282942009-05-20T17:45:43.935-07:002009-05-20T17:45:43.935-07:00Και για να κλείσω με ένα ευχάριστο σχόλιο, συγχαρη...Και για να κλείσω με ένα ευχάριστο σχόλιο, συγχαρητήρια στον ιδιοκτήτη του μπλογκ. Έχουμε πήξει στις ηλίθιες τσιρίδες του ίντερνετ, βλέπε 99% όλων τον blogs, και ξεχνάμε τις ωραίες φωνές όταν τις ακούμε. Bravo doctor.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-33242887411911730572009-05-20T17:41:24.284-07:002009-05-20T17:41:24.284-07:00ardit έγραψε:"Edo den thelo na mpo se alles s...ardit έγραψε:<br><br>"Edo den thelo na mpo se alles sizitisis, omos eimai sigouros (vlepontas ton ayto-prosdiorismo ton alvanon tis arxis tou 20tou eona) oti i perisoteri arvanites dilonoun Ellines simera giati o propapos tous efage toso ksilo dioti itan Alvanos (kata tin ethnicall enia), oso den perase ston gio tou tin sinidisi pou ixe."<br><br>Α, εντάξει, βλέπω ότι λέμε και μεγαλύτερες γενικούρες-αστειότητες, όμως όχι εντελώς άκυρες στην προκειμένη. Θα ήθελα να αναπτύξω το σκεπτικό μου για να μη φανεί ότι δε συμφωνώ με τον, και καλά, ειλικρινή διεθνισμό του φίλου αλλά δεν ημπορώ, δε δύναμαι. Ίσως αργότεραAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-68805860655710490732009-05-20T17:36:21.668-07:002009-05-20T17:36:21.668-07:00Και μια διόρθωση στα του φίλου "ardit". ...Και μια διόρθωση στα του φίλου "ardit". <br><br>Ο Pierre Cabanes πουθενά δε λέει ότι οι Ηπειρώτες ήταν εξελληνισμένοι Ιλλυριοί αλλά αντίθετα ότι μιλούσαν "εξαρχής" ελληνικά. Πολιτισμικά δέχεται ότι η Ήπειρος είχε ίσως περισσότερες σχέσεις με την νότια Ιλλυρία παρά με τις νότιες πόλεις-κράτη αφού σαφώς δεν υπήρχαν σύγχρονα σύνορα στον Αώο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-29259680391208392602009-05-20T17:10:15.454-07:002009-05-20T17:10:15.454-07:00Διόρθωση στα του Μάρκου "T" - οι Μολοσσο...Διόρθωση στα του Μάρκου "T" - οι Μολοσσοί ήταν Βορειοδυτικό ελληνικό φύλο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-11464727152960896912009-05-18T15:12:00.000-07:002009-05-18T15:12:00.000-07:00Adriano, σαν να παρατράβηξε το αστείο νομίζω. Να δ...Adriano, σαν να παρατράβηξε το αστείο νομίζω. Να δημοσιεύεις σχετικά με το θέμα και πιο σοβαρά σε παρακαλώ. Δεν έχω καμία όρεξη.<br>Έχεις κάνει copy-paste όλη την wikipedia, έλεος, νιαφ.<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-87660259427883709742009-05-18T12:41:00.000-07:002009-05-18T12:41:00.000-07:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστ...Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-5042068173783300022009-05-18T07:21:00.000-07:002009-05-18T07:21:00.000-07:00Αν δείτε εδώ το πως του "απαντάνε" και α...Αν δείτε εδώ το πως του "απαντάνε" και αλλού που αραδιάζει όλες αυτές τις σαχλαμάρες θα καταλάβετε ότι μάλλον του αρέσει:<br>http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=51&t=143428&p=1958237#p1958237doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-24237535221180476472009-05-18T07:14:00.000-07:002009-05-18T07:14:00.000-07:00Μάρκο, κι εγώ για θέμα το ετοίμαζα αλλά το έβαλα τ...Μάρκο, κι εγώ για θέμα το ετοίμαζα αλλά το έβαλα τελικά ως σχόλιο. θα ...επανέλθω όμως και μάλλον θα το βγάλω ως θέμα.<br><br>Για τoν Adriano θα το ξαναπω: δεν διαβάζω τις δημοσιεύσεις του διότι δεν καταλαβαίνω τι γράφει (εύχομαι να καταλαβαίνει αυτός).<br><br>Μετά όμως από τα σχόλιά σας πήγα να δω τι γράφει, και απ' ότι μπόρεσα να καταλάβω εκτός από τραγικά είναι και ανιστόρητα αυτά που γράφει. <br><br>Δεν μπορώ όμως να διαγράψω αυτές τις σαχλαμάρες διότι τότε ο Adriano θα θεωρήσει τον εαυτό του ήρωα και θα νομίσει ότι οι ηλιθιότητες που γράφει είναι μη αντιμετωπίσιμες (είναι όντως, αήττητες σύμφωνα με το ...ρητό!) και άρα τον λογοκρίνουμε επειδή δεν μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε.<br><br>Επειδή ο Adriano δεν κάνει εδώ μέσα διάλογο αλλά copy-paste σας συνιστώ να τον προσπερνάτε απλώς.<br>Έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να τον διαβάζουν και πολλοί, έχουμε τον Λιακόπουλο που είναι πιο επικοινωνιακός και καταληπτός άλλωστε!<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-58044568810281750872009-05-18T04:17:00.000-07:002009-05-18T04:17:00.000-07:00Δημήτρη, συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη. Προσπάθησα,...Δημήτρη, συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη. Προσπάθησα, με ιδιαίτερη - ομολογώ - επιμονή να παρακολουθήσω τις θέσεις του "Ανώνυμου", αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει σοβαρή αντιπαράθεση, δεν ομιλώ για διάλογο. <br>Μάλλον υποβαθμίζει τη συζήτηση και αναπόφευκτα μειώνει το ενδιαφέρον όσων την παρακολουθούν.<br>Κρίνε εσύ και πράξε αναλόγως!kavontoritishttp://www.blogger.com/profile/13639847603319330786noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-22107285219769289502009-05-18T04:11:00.000-07:002009-05-18T04:11:00.000-07:00Διόρθωση: "Ο τύπος αυτός - για τον Adriano φυ...Διόρθωση: "Ο τύπος αυτός - για τον Adriano φυσικά - θέλει να κάνει δημοσίευση του πονήματός του μέσα στο δικό σου μπλογκ".<br>Πάντως, είναι εξοργιστικό, άνθρωπος που μένει και εργάζεται (αν εργάζεται...) στην Ελλάδα, να βρίζει διαρκώς το κράτος και τον λαό που τον φιλοξενεί. Αν το έκανε αυτό Έλληνας του εξωτερικού για τη χώρα όπου διαμένει θα τον αποκαλούσα γαϊδούρι.<br>Νομίζω, ότι ο Αντριάνο είναι απο μόνος του ο καλυτερος προαγωγέας του αντιαλβανισμού στην Ελλάδα και κάνει πολύ κακό σε φιλήσυχους μετανάστες συμπατριώτες του που ζουν εδώ.Μάρκο Τhttp://www.blogger.com/profile/18308432688669994300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-33213409374017481652009-05-18T01:55:00.000-07:002009-05-18T01:55:00.000-07:00Βέβαια Δημητρη δικό σου ειναι το φόρουμ, αλλά στο ...Βέβαια Δημητρη δικό σου ειναι το φόρουμ, αλλά στο επισημαίνω: Με τα αλαμπουρνέζικα κατεβατά του Αντριάνο γραμμενα με "αυτόματη γραφή" υποβαθμίστηκε η όλη συζήτηση. Για έναν αναγνώστη είναι αδύνατο να συνεχίσει. Ο τύπος αυτός θέλει να κάνει δημοσίευση του πονήματός σου μέσα στο φόρουμ του. Ας κάνει ιστολόγιο να γράφει εκεί τις σοφίες ή τις μπούρδες του. Αν έρθει πάντως στο δικό μου μπλογκ, θα φάει εξ αρχής πόρτα.Μάρκο Τhttp://www.blogger.com/profile/18308432688669994300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-14497152901547185272009-05-18T01:46:00.000-07:002009-05-18T01:46:00.000-07:00Το βιβλίο του Iraklli Kocallari για τους Αρβανίτες...Το βιβλίο του Iraklli Kocallari για τους Αρβανίτες το έχω κοιτάξει, είναι ένα αστείο πόνημα, χαμηλοτάτου επιπέδου. Δεν αξίζει νομίζω ούτε καν να ασχολείται κανείς μαζί του, εκτός και αν πρόκειται φυσικά για "διανοούμενους" επιπέδου Adriano.Μάρκο Τhttp://www.blogger.com/profile/18308432688669994300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-92032001995072434692009-05-17T12:36:00.000-07:002009-05-17T12:36:00.000-07:00Δημήτρη, το τελευταίο σου κείμενο ειναι εξαιρετικό...Δημήτρη, το τελευταίο σου κείμενο ειναι εξαιρετικό και καλό θα ήταν να το ανεβάσεις ως αυτόνομο κείμενο, διότι χάνεται ως απλό σχόλιο. Το όλο ζήτημα είναι ακριβώς, ακριβέστατα, έτσι όπως το περιγράφεις.Μάρκο Τhttp://www.blogger.com/profile/18308432688669994300noreply@blogger.com