tag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post1340678032791761219..comments2023-10-30T01:17:21.264-07:00Comments on ΜΙΑ ΔΕ ΚΛΙΝΗ ΚΕΝΗ ΦΕΡΕΤΑΙ ΕΣΤΡΩΜΕΝΗ ΤΩΝ ΑΦΑΝΩΝ: Οι έλληνες στην τουρκική ιστοριογραφία (μέρος 3ο)doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comBlogger23125tag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-84093383002503052742009-01-19T01:18:00.000-08:002009-01-19T01:18:00.000-08:00Κύριε Αγτζίδη, συγνώμη για την καθυστερημένη απάντ...Κύριε Αγτζίδη, συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!<br><br>Καλή χρονιά και όντως, η αλήθεια δεν είναι ποτέ μία, αλλά μια σύνθεση πολλών πλευρών.<br><br>Αλίμονο αν πούμε ότι κατέχουμε την μόνη αλήθεια. <br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-33980802886774028042009-01-02T12:46:00.000-08:002009-01-02T12:46:00.000-08:00Αγαπητέ δόκτορα,σας εύχομαι καλή και δημιουργική χ...Αγαπητέ δόκτορα,<br><br>σας εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη έρευνα, διαφωνίες, δημιουργικές συγκρούσεις αλλά και συγκλίσεις!<br><br>Β.Α.Βλάσης Αγτζίδηςhttp://kars1918.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-19154296366835861682008-12-02T06:39:00.000-08:002008-12-02T06:39:00.000-08:00Nosferatos, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα έχ...Nosferatos, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. <br>Τα έχω ενοποιήσει εδώ σε ειδική ενότητα (δες στις ετικέτες):<br><br><a href="http://dimitrisdoctor2.blogspot.com/search/label/%CE%9F%CE%B9%20%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1" rel="nofollow">οι έλληνες στην τουρκική ιστοριογραφία</a>doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-5251120258564535722008-12-02T04:53:00.000-08:002008-12-02T04:53:00.000-08:00Εξαιρετικό και σπανιο αφιερωμα ..( τα εχω αναδημοσ...Εξαιρετικό και σπανιο αφιερωμα ..<br>( τα εχω αναδημοσιευσει ολο .. Θα σου προτεινα ομως να τα ενοποιήσεις σενα Ποστ..)<br> Και παλι ΜπραβοΝοσφεράτοςhttp://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-50762495927289088452008-11-27T00:56:00.000-08:002008-11-27T00:56:00.000-08:00Ευχαριστώ Δείμε, να'σαι καλά.doctorΕυχαριστώ Δείμε, να'σαι καλά.<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-14080226727841056822008-11-26T04:11:00.000-08:002008-11-26T04:11:00.000-08:00Πολύ καλή δουλειά, φίλε. Εξαιρετική.Πολύ καλή δουλειά, φίλε. Εξαιρετική.ο δείμος του πολίτηhttp://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-74089116270140769282008-11-24T10:18:00.000-08:002008-11-24T10:18:00.000-08:00Περαστικέ, η ενσυναίσθηση προαπαιτεί και προϋποθέτ...Περαστικέ, η ενσυναίσθηση προαπαιτεί και προϋποθέτει ανοικτό μυαλό και απο-ιδεολογικοποιημένη σκέψη, ώστε να ταυτιστείς με τον δίπλα.<br>Το δράμα των οθωμανών που εγκατέλειψαν τις βαλκανικές κτήσεις, ή των ελληνόφωνων κρητικών μουσουλμάνων (που δεν γνώριζαν ούτε μια τουρκική λέξη) δεν είναι λιγότερο από αυτό των δικών μας ανθρώπων.<br><br>Αυτή η συνάντηση των προσφύγων, αυτό το νοερό αντάμωμα στον δρόμο του πόνου όπου από αντίθετες κατευθύνσεις άλλαξαν θέσεις είναι τραγικό και ακόμη πιο τραγικό ότι όλο αυτό το δράμα έγινε στο όνομα της θρησκείας, των ιδανικών, της καθαρότητας των εθνών.<br>Μία βίαιη και γεμάτη πόνο διάλυση μιας αυτοκρατορίας και ο κατακερματισμός της σε πολλά κράτη.<br>Ίσαμε σήμερα στα Βαλκάνια, δεν έχει λυθεί ακόμη το κουβάρι.<br>Και δυστυχώς οι λαοί των βαλκανίων ποντάρουν στο χειρότερο άλογο: στον εθνικισμό.<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-55560529071953938462008-11-24T10:14:00.000-08:002008-11-24T10:14:00.000-08:00salvatore 1789, νομίζω ότι το βιβλίο του κ.Μήλλα έ...salvatore 1789, νομίζω ότι το βιβλίο του κ.Μήλλα έχει να πει πολλά, διότι ο κ.Μήλλας ως άψογος γνώστης της τουρκικής γλώσσας και πραγματικότητας (είναι έλληνας εκ Τουρκίας) κάνει μια αυτοψία μέσα στα βάθη της τουρκικής ιστοριογραφίας, λογοτεχνίας και σχολικής εκπαίδευσης.<br>Το βιβλίο του είναι ένα κόσμημα.<br><br>Το ερώτημα που θέτεις είναι καταπληκτικό και Λογικό:<br><br>"Πως άραγε μπορείς να πείσεις κάποιον ότι συνδέεται με κάποιους 2500 χρόνια πριν και όχι με κάποιους που 400 χρόνια "ζουσαμε" μαζί?".<br><br>Εκπληκτικό. Μόνο που δεν πρέπει να το απαντήσουμε εμείς αλλά άλλοι!<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-53280703834094308982008-11-24T10:11:00.000-08:002008-11-24T10:11:00.000-08:00Σπίθα, ευχαριστώ. Μας αφορά, και περισσότερο αφορά...Σπίθα, ευχαριστώ. Μας αφορά, και περισσότερο αφορά κάθε σκεπτόμενο πολίτη που θέλει να υπερβεί τις στερεοτυπικές αποτυπώσεις, τις ιδεολογικά φιλτραρισμένες αποφάνσεις και κυρίως θέλει να βγει εκτός του αξιακού κύκλου του εθνοκεντρισμού που οδηγεί στο μίσος. Χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι ο απέναντι (ή το είδωλό μας στον καθρέφτη) είναι άγιος και αμόλυντος. Το αντίθετο. <br>Αφού αφαιρεθεί το κάλυμα, τότε θα φανεί η γυμνή αλήθεια, όποια κι αν είναι αυτή.<br>Τότε, δεν κρύβεις την σφαγή της Τριπολιτσάς για λόγους εθνικού συμφέροντος, ούτε όμως ξεχνάς το δράμα των Ιμβρίων, των Τενέδιων, των ρωμιών της Πόλης, ή των ελλήνων της Βορείου Ηπείρου, στο όνομα ενός στείρου διεθνισμού που στην ουσία κάνει πλάτες στους γειτονικούς εθνικισμούς.<br><br>σε ευχαριστώ πολύ.<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-41623815932292411222008-11-24T02:43:00.000-08:002008-11-24T02:43:00.000-08:00Σωστός ο περαστικόςΟ Κ. Παπαγιώργης έχει αναφερθεί...Σωστός ο περαστικός<br>Ο Κ. Παπαγιώργης έχει αναφερθεί σε βιβλίο του,αναλυτικά, περί αυτών των συνιασθημάτων.Σπίθαςhttp://www.blogger.com/profile/01103973528557594403noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-81789753669162956032008-11-24T01:22:00.000-08:002008-11-24T01:22:00.000-08:00Πολλή χρήσιμη παρουσίαση Doctor και στα τρία μέρη ...Πολλή χρήσιμη παρουσίαση Doctor και στα τρία μέρη της. Συμβάλλει στην "ενσυναίσθηση". Η λέξη μου αρέσει διότι είναι σύνθετη, εν - συναίσθηση και οι λέξεις που την αποτελούν έχουν το επιθυμητό νόημα, να μετέχεις στη "συναίσθηση" κάποιου άλλου. Η ελληνική όπως και η γερμανική γλώσσα επιτρέπουν τη σύνθεση λέξεων για την απόδοση νοημάτων και δεν πρέπει να αρνούμαστε αυτή τη δυνατότητα. Είναι ένα από τα πλεονεκτήματα της γλώσσας μας και πιστεύω ότι ακόμη και περιστασιακή δημιουργία σύνθετων λέξεων είναι αποδεκτή αρκεί να σέβεται το αρχικό νόημα των λέξεων που την απαρτίζουν και να μην υπάρχει ήδη άλλος πιο δόκιμος όρος. Το νόημα που αποδίδουν οι Άγγλοι στον όρο empathy πράγματι δεν έχει καμία σχέση με το νόημα της ελληνικής λέξης "εμπάθεια".Περαστικόςhttp://www.blogger.com/profile/07874969058650539035noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-4088362037082521292008-11-24T00:18:00.000-08:002008-11-24T00:18:00.000-08:00Σου έχω εκφράσει και στο α' μέρος την εκτίμησή...Σου έχω εκφράσει και στο α' μέρος την εκτίμησή μου για το γεγονός ότι έδωσες μια τόσο "έξυπνη"* παρουσίαση του βιβλίου αυτού. <br>Ελπίζω ότι πράγματι η κριτική σκέψη των καθηγητών - φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών θα καταφέρει να περάσει και στην κοινωνία και να ξεχορταριάσει την κοινωνική συμβατικότητα περί αιμοβόρων και "κακών".<br>Θέλω να αναφέρω απλά ότι πρίν το βιβλίο του Μηλλα, που μου έδωσε τη δυνατότητα να σκέφτομαι... και ανάποδα, μοναδικό σπίρτο στην Τουρκική πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας αποτέλεσαν τα κείμενα του Ηλία Πετρόπουλου. Ήταν πάντοτέ του μια αποκάλυψη τα σημειώματά του σχετικά με το πόσο συνδεδεμένος ήταν ο λαϊκός μας Πολιτισμός, ο αυθέντικός όχι ο δυτικοευρωπαϊκοαρχαιοελληνικός (αμην), με την τουρκική πολιτιστική παράδοση. Εξάλλου η λαϊκή μας γλώσσα είναι πλουσιότατη σε τούρκικες λέξεις. Πως άραγε μπορείς να πείσεις κάποιον ότι συνδέεται με κάποιους 2500 χρόνια πριν και όχι με κάποιους που 400 χρόνια "ζουσαμε" μαζί? <br><br>*συνοπτική και συνάμα αναλυτικήsalvatore1789http://www.blogger.com/profile/11449697515317675835noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-2727758984256312822008-11-23T11:42:00.000-08:002008-11-23T11:42:00.000-08:00Γηράσκω αεί διδασκόμενος.Εξαιρετική η επισκόπηση, ...Γηράσκω αεί διδασκόμενος.<br>Εξαιρετική η επισκόπηση, doctor.<br>Από τις καλύτερες "εργασίες" σου, κατά την γνώμη μου, <br><br>Υ.Γ.<br>Μας αφορά για πολλούς λόγους.Σπίθαςhttp://www.blogger.com/profile/01103973528557594403noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-87752260834368474922008-11-23T09:56:00.000-08:002008-11-23T09:56:00.000-08:00n.ago, όχι δεν έκλεισα, απλώς μετακόμισα γιατί στο...n.ago, όχι δεν έκλεισα, απλώς μετακόμισα γιατί στο παλιό μπλογκ μπήκε ένας ιός και τα έκανε όλα λίμπα!<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-63437593518311744622008-11-23T09:51:00.000-08:002008-11-23T09:51:00.000-08:00kitsosmitsos, σε ευχαριστώ, να'σαι καλά.***kos...kitsosmitsos, σε ευχαριστώ, να'σαι καλά.<br><br>***<br><br>kossak, ευχαριστώ για την βοήθεια!<br><br>***<br><br>Αθεόφοβε, το πρόβλημα είναι ότι το αγγλικό "empathy" δημιουργεί άλλους συνειρμούς στην ελληνική γλώσσα και παραπέμπει στην "εμπάθεια" χωρίς φυσικά να ισχύει κάτι τέτοιο.doctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-30045612902448184522008-11-23T09:47:00.000-08:002008-11-23T09:47:00.000-08:00Mtryfo, τα συγχαρητήρια όχι σε μένα, στον κ.Μήλλα ...Mtryfo, τα συγχαρητήρια όχι σε μένα, στον κ.Μήλλα (Καθηγητής τουρκικής λογοτεχνίας και πολιτικής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών) που μελέτησε πάνω από 600! σχολικά εγχειρίδια, βιβλία ιστορίας και ιδίως μυθιστορήματα, και στο υπέροχο βιβλίο του: http://www.perizitito.gr/product.php?productid=74882<br><br>Η κριτική (αναθεωρητική) σχολή της Ελλάδας (απαντώ και στον Γιάννη-σακίδιο) έχει ήδη επικρατήσει κατά 100% στα ελληνικά πανεπιστήμια και είναι ζήτημα το λιγότερο μιας δεκαετίας για να περάσει και στην κοινωνία (κυρίως μέσω των σημερινών φοιτητών που αύριο θα γίνουν καθηγητές).<br>Στην Τουρκία επίσης γίνεται καλή δουλειά και όσο η Τουρκία θα πλησιάζει προς την Ευρώπη (προς το συμφέρον ΟΛΩΝ μας) τόσο μεγαλύτερη απήχηση θα έχει η κριτική σχολή.<br><br>***<br><br>Αθεόφοβε (αν και απάντησε ήδη ο Κώστας kossak):<br>"Ο κ.Μήλλας δίνει υπέροχα τον ορισμό της "Ενσυναίσθησης" («εικόνες ελλήνων και τούρκων» σελ.13-14):<br>"Ενσυναίσθηση σημαίνει να μπορείς (και να θέλεις) να βλέπεις τον "Άλλο" όπως τον "Εαυτό σου", να τον βιώνεις. Η λέξη είναι νέα στα ελληνικά και κάποτε χρησιμοποιείται ο όρος "εμβίωση".Στα αγγλικά είναι "empathy"- που σημαίνει κάθε άλλο παρά εμπάθεια".<br><br>Σχετικά με την "ενσυναίσθηση" είχα ανοίξει και σχετικό ποστ:<br><br>http://dimitrisdoctor2.blogspot.com/2007/11/blog-post_5651.html<br><br>Όσο για την ανανοηματοδότηση, δεν υπάρχει ούτε αυτή στα περισσότερα λεξικά και είναι και αυτή πρόσφατη.<br>Την έχω συναντήσει τα τελευταία χρόνια και σημαίνει το να αλλάζεις τον ορισμό στο σημαινόμενο, να αλλάζεις το νόημα που του είχες δώσει ως τώρα. Να επαναδιατάσσεις το υπάρχον υλικό, το νόημά του, να του κάνεις ένα update, ένα refresh.<br>Αν δεν υπάρχει όμως αυτή η λέξη, τότε την ...γενώ εγώ (όπως ο Σημίτης έλεγε "η φοβικότητα") και παρακαλώ τον κ.Μπαμπινιώτη να την συμπεριλάβει στο λεξικό του!<br><br>doctordoctorhttp://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-45670997061075317302008-11-23T07:05:00.000-08:002008-11-23T07:05:00.000-08:00Επιτέλους σε ξαναβρήκα. Αυτό σαν αρχή. Τα άλλα ότα...Επιτέλους σε ξαναβρήκα. Αυτό σαν αρχή. Τα άλλα όταν διαβάσω. Πολύ το χάρηκα. Νόμιζα ότι είχες κλείσει. Τη καλησπέρα μου!N.Agohttp://www.blogger.com/profile/03852192567996966825noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-65708306953085968622008-11-23T05:31:00.000-08:002008-11-23T05:31:00.000-08:00kossak-Ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με την ...kossak-<br>Ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με την ενσυναίσθηση επειδή ούτε το Μέγα Λεξικόν της Ελληνικής Γλώσσης, ούτε το Λεξικό της Παπυρους Λαρούς Μπριτάννικα ,ούτε το Λεξικό Τεγόπουλος Φυτράκης την έχουν.<br>Όσο για την λέξη Empathy άλλοι την μεταφράζουν όπως η Magenta =(συναισθηματική) ταύτιση: there's an empathy between.. υπάρχει ταύτιση μεταξύ.. # κατανόηση, συμπάθεια, συμμερισμός: show empathy for.. δείχνω κατανόηση προς<br><br>Το Webster Online Dictionary τη μεταφράζει ως= εκφραστική κατανόηση <br><br>Το δε Oxford Dictionary for Modern Greek = ως βαθεία κατανόησις.<br>Το δίτομο Αγγλοελληνικό του Πελεκάνου ως =συναισθηματική κατανόηση, συμπόνοια ,συμπάθεια.<br><br>Αλλά και τα ιατρικά λεξικά ,λόγω της ψυχιατρικής σημασίας της λέξης ,το Dorland’s και του Μιχαηλίδη την μεταφράζουν ως =συμπάθεια ,η αναγνώριση και η συμμετοχή στα συναισθήματα του άλλου.<br><br>Μόνο ένα μικρό Ιατρικό Λεξικό Βοήθημα της Ascent εκτός από συμπάθεια εισάγει τους όρους ευαίσθηση και εμβίωση .<br>Ο τελευταίος όρος μου φαίνεται αρκετά πιο κοντά στην ουσιαστική έννοια της αγγλικής λέξης που δημιουργήθηκε για να μεταφράσει στα αγγλικά τον γερμανικό όρο Einfühlung.αθεόφοβοςhttp://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-21066463392476844402008-11-23T00:41:00.000-08:002008-11-23T00:41:00.000-08:00@ αθεόφοβοςαπό το Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής τ...@ αθεόφοβος<br><br>από το Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής του Ιδρύματος Μανόλη Τριανταφυλλίδη (2002) <br><br>"<b><i>ενσυναίσθημα:</i></b> (ψυχ.) η ικανότητα να συμμετέχουμε στις ψυχικές εμπειρίες ενός άλλου, να ξαναζούμε, κατά κάποιον τρόπο, τα βιώματά του."<br><br>Σε ένα λεξικό που έχω στον υπολογιστή το GWORD,<br>empathy = ενσυναίσθηση<br><br>"<b><i>Empathy</i></b> is the capacity to recognize or understand another's state of mind or emotion. It is often characterized as the ability to "put oneself into another's shoes", or to in some way experience the outlook or emotions of another being within oneself." <a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Empathy" rel="nofollow">εδώ</a>kossakhttp://www.blogger.com/profile/16615661756052202523noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-21940465504639369512008-11-22T10:39:00.000-08:002008-11-22T10:39:00.000-08:00Συνεχίζεις στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Εύγε!Την καλησπ...Συνεχίζεις στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Εύγε!<br>Την καλησπέρα μου.KitsosMitsoshttp://www.blogger.com/profile/16458188325252435722noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-67106565176299392672008-11-21T06:14:00.000-08:002008-11-21T06:14:00.000-08:00Ο ιστορικός και μυθιστοριογράφος Cevat Şakir Kabaa...Ο ιστορικός και μυθιστοριογράφος Cevat Şakir Kabaağaçlı ο γνωστός με το ψευδώνυμο ο Ψαράς της Αλικαρνασσού, έζησε εκεί κατά τον μεσοπόλεμο εξόριστος.<br>Βέβαια σήμερα το άγαλμα του ευρίσκεται σε περίοπτη θέση στην Αλικαρνασσό. <br>Μία ένσταση για δύο λέξεις που χρησιμοποιείς που δεν υπάρχουν στα λεξικά και είναι η <br>ενσυναίσθηση και η ανανοηματοδότηση. Θα μου πεις βέβαια ότι και ο Καζαντζάκης έφτιαχνε δικές του λέξεις, αλλά τουλάχιστον δώσε μας την ακριβή έννοια που έχουν.αθεόφοβοςhttp://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-32730786855312738152008-11-21T05:51:00.000-08:002008-11-21T05:51:00.000-08:00διαβάζοντάς την ανάρτηση μου δημιουργήθηκε η απορί...διαβάζοντάς την ανάρτηση μου δημιουργήθηκε η απορία αν υπάρχουν αντίστοιχες ελληνικές κριτικές σχολές.sakidiohttp://sakidio.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7070652981009215917.post-37133361956223746102008-11-21T03:45:00.000-08:002008-11-21T03:45:00.000-08:00Αφού δεν φάνηκε ακόμη ο πόντικας για σεφτέ, ε... τ...Αφού δεν φάνηκε ακόμη ο <b>πόντικας</b> για σεφτέ, ε... τον δικαιούμαι...<br><br><b>Doc</b><br>Συγχαρητήρια για την τριλογία σου!<br>Πολλή δουλειά να "μαζέψεις" όλο αυτό το υλικό και να το καταθέσεις, τεκμηριωμένα (όπως συνηθίζεις άλλωστε)!<br><br>Ευχή ειναι να "επικρατήσουν" οι κριτικές σχολές κι απ τις δυο πλευρές. <br>Θα πάρει χρόνο βέβαια για να αφομοιωθούν όλα αυτά κι απ τους δυο λαούς, γιατί μέχρι τώρα, οι περισσότεροι κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση...mtryfohttp://www.blogger.com/profile/00648622158992077133noreply@blogger.com