Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Περί έρωτος και Ηθικής



Πριν λίγες μέρες μπήκα στο blog της Σίσυς Δουτσίου και διάβασα αρκετά ποιήματά της.
Ένα από αυτά μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και η ατμόσφαιρά του μου θύμισε κάτι από τον "Αντίχριστο", τη νέα ταινία του Lars Von Trier.
Το ποίημα της Σίσσυς είναι πολύ δυνατό, σκληρό, βρώμικο ενίοτε αλλά όχι χυδαίο -κατ'εμέ- και αποτελεί το ξέσπασμα μιας πόρνης η οποία από αντικείμενο ηδονής και απλός σπερματοδέκτης μεταμορφώνεται σε κατήγορο ενός σάπιου συστήματος το οποίο κρίνει άλλοτε με τα όπλα του "εχθρου" (την υποκριτική ηθική του μέσου μικροαστού) και άλλοτε ταξικά (το ζευγάρωμα της πόρνης με τον κοιλαρά πλούσιο αποτελεί την τέλεια αποστροφή).

Όλο το υπέροχο ποίημα μπορείτε να το διαβάσετε εδώ: http://ecstaticpoetrysemeli.blogspot.com/2008/09/blog-post.html

Ο σύνδεσμος αυτού του ποιήματος με την ταινία του Τρίερ (που δεν έχουν κάποια άμεση σχέση ή συσχέτιση παρά μόνο στο ότι ακροβατούν υπέροχα ανάμεσα στο αισθησιακό και το χυδαίο, ανάμεσα στο φυσιολογικό και στην διαστροφή (ποιος άραγε νομιμοποιείται να θέτει όρια και που αυτά εκτείνονται;) είναι μια έξοχη κριτική της ταινίας του Τρίερ από τον Γιώργο Ευθυμίου εκ της οποίας παραθέτω το εξής εκπληκτικό (δεν θα πιστέψετε ότι ο Γιώργος έχει γεννηθεί το 1988):


"Η ιστορία που θα αφηγηθεί ο Δανός auteur είναι επί της ουσίας η ιστορία του Αδάμ και της Εύας ανάστροφα. Η μονάδα μέτρησης του χρόνου δεν είναι η γέννηση του Μεσσία. Αλλά η απόσταση από τον κήπο της Εδέμ, δηλαδή απ`το αρχέτυπο.
Αυτός ο Αδάμ και αυτή η Εύα έχουν διαπράξει το προπατορικό αμάρτημα και κάθε άλλο δαιμόνιο του πολιτισμένου κόσμου.



Η ιστορία που θα μας διηγηθεί ο Δανός σκηνοθέτης δεν είναι μια ιστορία γέννησης, αλλά μια ιστορία επιστροφής. Όχι επιστροφής στο χρόνο, αλλά μια ιστορία επιστροφής στην ανθρώπινη Φύση. Το περίγραμμα μας μορφώνεται από μια σειρά θεριεμένων ενστίκτων και παρορμήσεων, που περιμένουν μια κρίση πανικού για να χυθούν ως ηφαιστιογενής λάβα στο πλαστό περιτύλιγμα μας. Ο πόνος, η θλίψη, και η απόγνωση είναι στοιχεία του ανθρώπινου DNA. Το χρέος μας δεν είναι κάποιος φυγόπονος εξορκισμός τους. Το χρέος μας είναι η συμφιλίωση μας μαζί τους. Χαρακτηριστικά (και αυτοβιογραφικά) λέγεται: "Η κατάθλιψη δεν είναι ασθένεια. Είναι η φυσική αντίδραση του οργανισμού ως προς την πραγματικότητα."




Άλλα δύο υλικά που "δένουν" αυτή τη σύζευξη είναι η "κρυφή ζωή των αστών" του Νίκου Δήμου, όσον αφορά την σεμνοτυφία και τη λατρεία του "τύπου" και του "φαίνεσθαι" του μέσου (μικρο)αστού όπως αυτή εκφράζεται από το μισογυνισμό του Χριστιανισμού της Βικτωριανής εποχής και το "υπέρ πορνογραφίας" του Θανάση Τριαρίδη, όσον αφορά την κοινωνική απομόνωση της ερωτικής πράξης και τον εξοβελισμό της από την Τέχνη ως κάτι το μιαρό, παρά το ότι είναι κάτι το εντελώς φυσιολογικό. Όλα αυτά μέσω μιας υποκριτικής χριστιανικής Ηθικής που μισεί το σώμα και τους χυμούς του, που επιζητεί τον πόνο, την τιμωρία του και την άρνησή του.


Αφιερωμένο λοιπόν το σημερινό θέμα στους ... 5 δράστες: Σίσσυ Δουτσίου, Νίκο Δήμου, Θανάση Τριαρίδη, Γιώργο Ευθυμίου και Lars von Trier.
doctor

92 σχόλια:

  1. Ξέχασα να γράψω για τον συγκλονιστικό Νταφόε στην ταινία του Τρίερ.

    Λόγω του ότι αύριο φεύγω για Π/Σ/Κ στο Μόναχο θα τα ξαναπούμε όταν επιστρέψω με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πάντα όλα, το ποίημα της Σίσυς.
    Τι Μπουκόφσκι, τι Κερουάκ..

    Κάθε γραμμή και ένα χαστούκι στα μούτρα μας. Κανένας δεν θα φύγει χωρίς φάπα!
    Σε κάποιο στίχο θα την φάει, αν δεν χαστουκίζεται σε κάθε στίχο της.

    Η κοινωνία της υποκρισίας απογυμνωμένη από τους πολυποίκιλτους, πολυστόλιστους και εκπολιτιστικούς της μανδύες.

    Ξεκινάμε, από αυτό πρώτα και μετά ας συζητήσουμε για τις παθόγενειες της κοινωνίες μας και ποιά είναι τα αίτια..

    Καταπληκτικό.

    Όσο για τον Τρίερ, μαζί σου. Αντισυμβατικός (με τις εμμονές του, σ'αυτό το έργο..αλλά δεν με νοιάζουν) ..και για πάρτη του.
    Φόρα- παρτίδα.
    Καμμία σχέση με το Ντόκβιλ,( ταινιάρα)
    αλλά το παράλογο να κυριαρχεί..

    Εδώ που τα λέμε, βλέπεις κάτι λογικό δίπλα σου..;


    "Αυτόν τον κόσμο δεν τον αγαπάω"

    Κλόντ Λεβί-Στρος

    Καλό ταξίδι, doctor.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ να πω οτι είδα κάποια συσχέτιση μεταξύ της ταινίας του Τρίερ και του ποιήματος.
    Σε τίποτα.
    Δεν είδα καμία ακροβασία μεταξύ αισθησιακού και χυδαίου στην ταινία.
    Ούτε θα συμφωνήσω με την άποψη οτι η ταινία ήταν επιστροφή στην ανθρώπινη φύση.
    Περισσότερο θα έλεγα οτι ήταν μια συγκεκριμένη "κατάβαση" στην γυναικεία ψυχολογία που έχει ως βασικούς παραμέτρους την κατάθλιψη και σεξουαλικότητα.
    Ποτέ δεν κατάλαβα κάποιους που κατηγορούν το Τρίερ ως μισογύνη.

    Η ταινία μου άρεσε, το ποιήμα δεν με ενθουσίασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σπίθα, είμαι πιο "κοντά" σου, παρά στον Τάκη.

    Τάκη έγραψα για "υλικά": φαινομενικά χωρίς συσχέτιση αλλά το "πάντρεμά" τους εμένα μου "μίλησε".
    Αν φας βραστό αυγό και πιεις ένα στιμένο λεμόνι μάλλον θα αηδιάσεις.
    Και όμως, αν αυτά τα κάνεις αυγολέμονο και τα βάλεις στην σούπα θα απολαύσεις κάτι θεϊκό.
    Τα πάντα είναι θέμα συνδυασμών, συσχετισμών και κυρίως οπτικής γωνίας.
    Μπορεί η ίδια η Σίσσυ που έγραψε το ποίημα να σκεφτόταν τα ακριβώς αντίθετα από την δική μου οπτική γωνία. Ένα ποίημα μπορεί να το "εισπράττει" ο καθένας διαφορετικά και αυτό είναι η μαγεία της ποίησης.
    Το ίδιο και οι ταινίες του Τρίερ, είναι ενάντια σε κάθε σύμβαση, άλλοι λένε λόγω εμμονών, λόγω μιας κενόδοξης επαναλαμβανόμενης επιδίωξής του να προκαλεί για την πρόκληση, λόγω καλλιτεχνικού ταλέντου κ.λπ.
    Η ταινία αυτή είναι πιο "σκοτεινή" από το Dogville, και όντως, εστιάζει στην μεσαιωνική συσχέτιση της γυναίκας με το κακό και τον Διάβολο, κατάλοιπα της οποίας υπάρχουν ακόμη και σήμερα στις θρησκείες και το ποίημα της Σίσυς είναι η περιγραφή της -με όρους χριστιανικής ηθρικής-απόλυτης ταύτισης της γυναίκας με το σώμα και με την αμαρτία.
    Η ταινία και το ποίημα είναι δύο δρόμοι που απλώς κάποια στιγμή τέμνονται. Τα κείμενα του Δήμου και του Τριαρίδη είναι το background αυτής της εικόνας (βάλτε στον καμβά ό,τι προαιρείσθε: δέντρα να θροϊζουν, νερά να πέφτουν με πάταγο, αστραπές κ.λπ.).

    Καλησπέρες πολλές. Εγκεφαλικά είμαι ήδη στην Marienplats και πίνω μπύρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. " Ο πόνος, η θλίψη, και η απόγνωση είναι στοιχεία του ανθρώπινου DNA. Το χρέος μας δεν είναι κάποιος φυγόπονος εξορκισμός τους. Το χρέος μας είναι η συμφιλίωση μας μαζί τους."
    .......................

    Δεν τίθεται θέμα περί ορέξεως ή περί κολοκυθόπιτας,σημειώνω, λοιπόν.

    Αλλά επισήμανα ένα κοινό σημείο που συνδέει τις επιλογές και τα ονόματα στα οποία αναφέρεται, ο doctor.

    Το παραπάνω απόσπασμα.

    Το οποίο διακρίνει τις δημόσιες καλλιτεχνικές, πολιτιστικές και κοινωνικό-ανθρωπολογικές εκφράσεις και απόψεις των αναφερομένων ονομάτων.

    Η λέξη κλειδί, κατά την γνώμη μου, είναι ο πόνος και η στάση μας απέναντι σ'αυτόν.

    Ο πόνος οδηγεί τους "ανυποψίαστους", πολλές φορές στον **κυνισμό.**

    Ο κυνισμός, η αδιαφορία, που είναι μία από τις μορφές του "κακού".

    Εδώ έχουμε το εντελώς αντίθετο.!
    Τον άνθρωπο στο κέντρο των γεγονότων και τις συμπεριφορές του, τα λάθη του, τις αγωνίες του και τον σισύφειο δρόμο του..


    Σους "υποψιασμένους" πολίτες με βαθιά συνειδητότητα, ο πόνος, οδηγεί σ'εναν βαθύ ανθρωπισμό και σε μια διαρκή ευαισθησία και στην αναζήτηση των αιτιών, κατά την γνώμη τους.

    Στο ποίημα, στις ταινίες του Τρίερ, και σ'όσους ανέψερε (στο τέλος του ποστ) ο docror, απουσιάζει εμφανέστατα ο κυνισμός, ο κομφορμισμός, η "συμβατική λογική" και το "ορθώς πολιτικόν".

    Μαζί τους, πίνω μπύρες:)

    Στην "υγεία μας", τσίν-τσίν τα ποτήρια μας...και την καλημέρα μου.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό άρθρο, γιατρέ μου. Την ταινίδα θα πάω να τη δω, με τα βιβλία που ανέφερες δεν τα πάω καλά, αλλά τα ποιήματα του ιστολογίου τα έχω υπόψη μου. Πάντως πολύ καλή παρουσίαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι ενδιαφέρον να ακούγονται οι διαφορετικές προσεγγίσεις.

    Εγω για παράδειγμα, την μεσαιωνική συσχέτιση της γυναίκας με το κακό και τον Διάβολο, που αναφέρει ο Ντόκτορ οτι κάνει η ταινία, την είδα σαν δευτερεύον στοιχείο στην ταινία παρόλο που φαντάζει σαν σημείο αναφοράς σε όλη την διάρκεια της ταινίας.
    Αυτό πιστεύω οτι είναι ενα απο τα "παιχνίδια" του Τρίερ να δώσει μια "προκλητική " διάσταση στο θέμα.
    Το θέμα.., που δεν είναι άλλο απο την γυναικεία κατάθλιψη και σεξουαλικότητα.
    Η βουτιά στην κατάθλιψη που επιχειρεί ο Τρίερ ασφαλώς λαμβάνει υπόψη τον πόνο την θλίψη και την απόγνωση αλλά πάει ακόμα πιο πέρα..

    Τέλος πάντων, το ποιήμα το βρήκα πιο "επίπεδο" και λιγο "φωνακλάδικο" ..
    δεν λέω οτι δεν μου άρεσε απλά δεν με συνεπήρε όπως η ταινία.

    Ας είναι, κερνάω και εγω μια μπύρα στο Μόναχο ! απο αυτές στα μεγάλα ποτήρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με την ποίηση δεν τα πάω καλά δυστυχώς...

    Το κείμενο του κυρίου Δήμου ήταν όπως πάντα έξοχο, δεν διάβασα κόμα το κείμενο του Θανάση Τριαρίδη.

    Το έργο το κατεβάζω με το Vuze, όταν το δω θα σου πω την άποψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιας και ώρες-ώρες είμαι κουκουρούκου είχα αρχίσει να γράφω ένα σχόλιο για το κείμενο του κυρίου Δήμου και ξέχασα να το γράψω και εδώ:

    Είχαι καιρό να διαβάσω Νίκο Δήμου και το κείμενο του το βρήκα, προφανώς, έξοχο.
    Άλλα μέτρα για ότι φαίνεται - κι άλλα για το κρυμμένο. Άλλα για τους άνδρες - κι άλλα για τις γυναίκες. Στους πρώτους επιτρέπονται τα πάντα (αυτό μου το εξήγησαν πολύ σύντομα) στις δεύτερες, τίποτα.
    Αυτό να το διαβάσουν όσοι υποστηρίζουν τις παραδόσεις...

    η άποψη ότι οι γυναίκες είχαν την δυνατότητα σεξουαλικής διέγερσης ήταν "χυδαία συκοφαντία
    :)))

    Ενώ εμείς οι έξυπνοι έχουμε απαγορεύσει την πορνεία και αυτή οργιάζει. Η κλασική Ελληνική υποκρισία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όπως πάντα γράφεις φοβερά ντοκ. Την ταινία δεν την είδα, θα την κατεβάσω τώρα.
    Όλα σχετίζονται. Και ταινίες και ποίηματα και μνήμες που σε άλλον μπορεί να μη μιλάνε, αλλά εμάς μπορεί να μας κολλήσουν και να κάτσουμε να γράψουμε ολόκληρο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπήκα να διαβάσω άλλον έναν ενδιαφέρον διάλογο αλλά, δυστυχώς στο δεύτερο σχόλιο, ακολούθησα το link και ακόμα τρέμουν τα χέρια μου. Δεν είχα μάθει για το θάνατο του μέγα και πολύ εθνολόγου Claude Lévi-Strauss. Έχω ξεχάσει τελείως και τι ήθελα να γράψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σπίθας, αυτή τη φορά ταυτιζόμαστε, έτσι για να μη λες ε;
    Αν και σε "βρίσκω" συχνά. Να ανησυχώ ή να ανησυχείς;;;;

    ***

    Δείμε, να ξέρεις ότι στην ταινία ο Τρίερ προκαλεί και σε φτάνει μέχρι στα όριά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιάννη η πορνεία δεν πρόκειται να εκλείψει ποτέ διότι αποτελεί βαλβίδα εκτόνωσης και όποιος την θεωρεί κοινωνικά και νομικά αποβλητέα παραλογίζεται.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζωή!!!

    Τι ευχάριστη έκπληξη! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι όταν συναντώ παλιούς φίλους. Μη χαθούμε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άγγελε, πλήρης ημερών ο Στρος όμως.
    Άφησε μεγάλο έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναστάσιε, σε ευχαριστώ. Καλωσήρθες.

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στο τέλος της σειράς των μεγάλων σκηνών άκουσα ότι κάνουν αλκοτέστ και δίνουν βραβεία σ' αυτόν με τη μεγαλύτερη ένδειξη. Αν αληθεύει, τότε έχεις καλή πιθανότητα με μία προϋπόθεση: "...απ' τ' απτόγευμα!".
    "Τό' πιασες το υπονοούμενο μεγάλε;"
    Που έλεγε κι ο Μητσικώστας - Πρόεδρας.

    -Daifanis-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλησπέρα, doctor. Καλώς ήλθες.
    Δες τον "ΚΥΝΟΔΟΝΤΑ" και αν συμφωνήσεις ότι είναι αριστούργημα, τότε μην ανησυχείς

    Εγώ δεν ανησυχώ:)

    Μην την χάσεις, είμαι σίγουρος ότι θα σε εντυπωσιάσει...(ανεπιφύλακτα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο το ιστολογιο σου το πρόσθεσα στα αγαπημένα μου.
    ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σχετικό-άσχετο αλλά με τσαντίζουν όσοι μπαίνουν σε μπλογκς για να αυτοιδιαφημιστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στέφανε, επικές στιγμές, κοσμογονικές. Μπροστά σε αυτές η πτώση του τείχους του Βερολίνου είναι σαν να έπεσε ένας τοίχος από τεζέκια στην Γεμιστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σπίθας, ιντά ναι μωρέ ο Κυνόδοντας; Θα τον ...γκουγλάρω και θα τον δω σίγουρα. Σε ευχαριστώ πολύ!.

    ***

    Χρόνε, ευχαριστώ πολύ.

    ***

    Γιάννη, εξαρτάται από την ...πραμάτεια!

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. στο σουφλί θυμάμαι μία κοπελιά όπου για 5 ευρώ έπαιρνε πίπες στους φαντάρους.Στην Ορεστιάδα έχει γίνει θρύλος το σπιτάκι με τις μαύρες. Στην Καβάλα κάποιοι γαμάνε 15χρονα Ουκρανάκια. *

    Και για πιο κοντά μας η Μενάδρου όπου γίνεται το όργιο (όχι της ακολασίας) αλλά της υποκρισίας...

    Φυσικά δεν είναι τα μόνα

    Πιο πολύ όμως από τα παραπάνω είναι η αποδοχή από τις γυναίκες (δεν μιλάω για τα θύματα) ότι αυτός είναι ο ρόλος τους που με τρομάζει και με θυμώνει. Οι γυναίκες ακόμη σε αυτή την εποχή πιστεύουν ότι ο ρόλος τους είναι αυτός του σπερματοδέκτη... κατά μεγάλο ποσοστό.

    *πράγματι μεγάλο σχολείο ο Ε.Σ.

    by cortlinux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @sakidio
    Δυστυχώς η εκμετάλευση των μεταναστών δεν περιορίζετα στο σεξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δεν θα διαφωνήσω αλλά το το δουλεμπόριο σάρκας είναι μία από τις μεγαλύτερες και ακμάζουσες "βιομηχανίες" στην χώρα μας.
    με ολοένα και αυξανόμενη κατεύθυνση προς μικρότερες ηλικίες θυμάτων.

    κυρίως με ενοχλεί η καλλιέργεια* της ανοχής σε αυτή την υποκρισία όπου το θύμα θεωρείται αντικείμενο και υπεύθυνο για την κατάσταση του.

    φυσικά δεν διαφωνώ με τις πόρνες (ενήλικες) που επιλέγουν αυτό το επάγγελμα (ή λειτούργημα αν θες). από την άλλη είναι συζητήσιμο το κατά πόσο είναι επιλογή τους.

    τέλος, δεν είναι η μόνη εκμετάλλευση που υφίστανται οι μετανάστες, αλλά συνδέεται άμεσα με άλλες όπως το εμπόριο οργάνων,ναρκωτικών κ.ά.


    *- σε δεύτερο επίπεδο θα έλεγα ότι δημιουργεί και παράπλευρα "θύματα" τα οποία μαθαίνουν να μην σκέφτονται πιο πέρα από το πουλί τους.

    by cortlinux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @sakidio
    Πράγματι το εμπόριο του σεξ είναι χειρότερο από όλα εκτός από το εμπόριο του σεξ ανηλίκων.

    Είμαι υπέρ της νομιμοποίησης της πορνείας ενηλίκων. Μιας και είναι ενίληκες έχουν την ελευθερεία να εξασκούν το επάγγελμα που θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πραγματικα, συγκλονιστική αφηγηση της Σισσυ. Μενει κανεις αναυδος διαβαζοντας πραγματα που εχει σκεφτει. Τελικα, η γραπτη αποτυπωση ειναι δυνατος καθρεφτης.
    Πόσες φορες δεν εχουμε σκεφτει (η ιδια τουλαχιστον το εχω σκεφτει πολλες φορες) οτι αν δεν υπηρχαν ολες αυτες οι θλιβερες θρησκευτικες αρλουμπες, όλες οι "ηθικες" κι ετσι απαγορευσεις, ολες οι "αναζητησεις" των (δηθεν) αρσενικών, δεν θα υπηρχαν ανθρωποι (κυριως γυναικες, αλλα και ανδρες και παιδια) να πουλουν τα κορμια τους και να αποτελουν αντικειμενα αγοραπωλησιας...

    Το σεξ ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος ελεγχου των ανθρωπων απο όλες (πολιτικη, θρησκευτικη, κλπ) εξουσιες. Μετα το σεξ ερχεται το χρημα. Τα εχουμε ξαναγραψει καπου καποτε -δε θυμαμαι πού ακριβως. Μπραβο doctor που ξαναφερνεις το θεμα στην επιφανεια, να μη ξεχνιομαστε. Απομυθοποιηση και καταγγελια και μαλιστα συχνοτατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δόκτορα

    Με αφορμή το ποστ σου, κατέβασα και είδα τον "αντίχριστο".
    Πρέπει να ομολογήσω , ότι δεν κατάλαβα τίποτα απ το τι ήθελε να πει ο ποιητής!
    Αν είναι όπως τα αναλύει ο Ευθυμίου, πρέπει να ομολογήσω πως στερούμαι φαντασίας και είμαι αρκετά γκέκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιάννη και Γιάννη (σακίδιο) αν η πορνεία είναι συνειδητή επιλογή δεν έχω κανένα πρόβλημα.
    Κάθε επάγγελμα έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.
    Ενώ η διά της βίας έκδοση γυναικών αποτελεί έγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Rodia, η ιστορική αναδρομή της δαινομοποίησης του σεξ από το λινκ του Ν.Δήμου που παρέθεσα είναι νομίζω κατατοπιστική και καταδεικνύει το πως η θρησκεία πολέμησε, πολεμά και θα πολεμά κάθε σαρκική απόλαυση για χάρη κάποιου ακαθόριστου παραδείσου.
    Αν πίστευα σε κάποιον παράδεισο θα πίστευα στον ...μουσουλμανικό πάντως διότι μου αρέσει πολύ το πιλάφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. giant13, τα πρώτα λεπτά της ταινίας με την εκπληκτική μουσική και φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά.
    Τώρα, όπως και στην ποίηση, ο καθένας εισπράττει υποκειμενικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. giant13, τα πρώτα λεπτά της ταινίας με την εκπληκτική μουσική και φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά.
    Τώρα, όπως και στην ποίηση, ο καθένας εισπράττει υποκειμενικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Αποδομώντας κοινωνικές συμπεριφορές, συνήθειες και ηθικές στο απολύτως βασικό τους ελάχιστο, ο Γιώργος Λάνθιμος (εντυπωσιακός πρώην βιντεοκλιπάς στη δεύτερή του σόλο προσπάθεια μετά την "Κινέττα") κατορθώνει μέσα από αυτή την μοναδική και αξιοπερίεργη ιστορία οικογενειακής απομόνωσης, να πετύχει κάτι που όποιος πιάνει ποτέ κάμερα στο χέρι του αποζητά αλλά μετρημένοι στα δάχτυλα καταφέρνουν: Να στήσει εκ του μηδενός ένα ολοκληρωτικά νέο σύμπαν.
    ............

    Να εφεύρει -κυριολεκτικά- νέους γλωσσικούς κώδικες.
    .................


    Να επαναπροσδιορίσει τις σχετικές και αλληλένδετες έννοιες του

    **νορμάλ και του αλλόκοτου.** [ ]
    .......
    .......

    Η ταινία, που απολύτως δίκαια βραβεύτηκε στις Κάννες

    (όντας ίσως η μοναδική ταινία όλου του προγράμματος που τολμά να πάει το σινεμά ένα βήμα πιο μπροστά)

    και ξεσήκωσε με το word of mouth της το πρόσφατο Φεστιβάλ του Τορόντο κερδίζοντας τον τίτλο του απόλυτου must-see φιλμ (και βέβαιου μελλοντικού cult classic), θα αρνείται για μήνες, και είμαι βέβαιος για χρόνια, αφού τη δεις να παραχωρήσει τη θέση που έχει κερδίσει μέσα σου.

    Συγκρίθηκε με Χάνεκε και Τρίερ, μάλλον επειδή αυτά ήταν τα δύο ονόματα που συζητήθηκαν περισσότερο στις φετινές Κάννες. Και θα εξεταστεί σε σχέση με άλλες ντόπιες παραγωγές, μάλλον επειδή όλες τους μαζί αποτελούν το ελληνικό "νεό κύμα".

    **Αλλά στην πραγματικότητα,
    **ο "Κυνόδοντας" είναι μια **κατηγορία από μόνος του."


    ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ

    ......................

    Σπίθας
    Ο "Κυνόδοντας" και ο Λάνθιμος, μας περιγράφει, αυτά που λέει η Σίσσυ στο ποίημα της.

    Η εκπόρνευση, η υποκρισία μιας οικογένειας, μιας κοινωνίας...κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ασχετο αλλά πέρασα σήμερα από το Σύνταγμα είδα τονάγνωστο στρατιώτη και σε θυμήθηκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τωρα το ειδα ..Ωστε επαθες κιεσυ πλάκα με την ποιηση της Δουτσιου ε;
    ειναι τρομερη ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ε λοιπόν ας πουμε και οτι το εξαιρετικο αυτο ποιημα της Δουτσιου εχει δημοσιευτει περαν του Μπλογκ και στο περιοδικο της θεσσαλονικης ΕΝΕΚΕΝ Τευχος 12 χειμωνας 2008

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σπιθάκο, θα την δω οπωσδήποτε.
    Έχω κατεβάσει εκατοντάδες ταινίες, και χιλιάδες τραγούδια. Ψάχνω κάπου να κατεβάσω χρόνο για να τα απολαύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιάννη είδες που έχω χαράξει δίπλα στον άγνωστο στρατιώτη τον τίτλο του blog μου;;;;
    Αυτή η σκηνή από τον Επιτάφιο του Περικλέους έχει χαραχτεί βαθιά μέσα μου: ο βαθύς σεβασμός στο άψυχο ανθρώπινο σώμα, η απόλυτη τιμή σε αυτούς που χάθηκαν στη μάχη και δεν βρέθηκαν τα σώματά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νοσφεράτε, είναι πολύ δυνατή η ποίηση της Σ.Δ.
    Με αγγίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι να μη με πιάσουν τα διαολεμένα μου... χεχε...

    1. Αν, λέω ΑΝ, καυτά αγόρια της παρέας μας, σας έλεγαν ότι έτσι και το κόβατε (το "σπορ", όχι το "εργαλείο" σας), θα στερούσατε στον οργανισμό σας την υπέρτατη ηδονή του οργασμού (με όλα τα συμπαρομαρτούντα παιχνίδια εξουσίας) μεν, αλλά θα γλύτωναν και ΟΛΕΣ οι γυναίκες που τρώνε αυτή την κτηνώδη βία και κακοποίηση στο σώμα και την προσωπικότητά τους, θα το κάνατε?

    Οχι σε στυλ "αυτός βιάζει, αυτουνού του το κόβουν", αλλά "άλλες βιάζονται, εμένα μου το στερούνε"...

    Ε?

    (γελάω μόνη μου που σας σκέφτομαι να προσπαθείτε να απαντήσετε κάτι σε politically correct αλλά να μην αντέχετε ούτε καν την ιδέα να σας τον πειράξουν... άσε, ξέρω την απάντηση).


    2. Για εξηγείστε μου, πόσο κοντά στο νεατερντάλειο "ζώον" (συγγνώμη πιθηκοξάδερφε για την προσβόλα), είναι ένας άντρας που ξέρει τι παίζεται, αλλά παρ'όλ'αυτά και του σηκώνεται, και πηδάει, και χύνει, και το φχαριστιέται, κι όσο πιο "βρώμικα", και πιο "ανήθικα", τόσο πιο καλά... και ξαναγυρνάει for more...

    Και σε τι ακριβώς διαφέρει από εσάς τους ίδιους - πέραν ίσως από το ότι (ελπίζω και πιστεύω και μη με διαψεύσετε) δεν ανακατεύεστε με ανήλικα...

    Πώς και πού ορίζετε την διαχωριστική γραμμή?

    Κι αν είχατε την ευκαιρία να την περάσετε και να μην σας πιάσουν, δε θα ρίχνατε κι εσείς ένα... πανηγυρικό, σε κάποια πιο "εύκολη" και λιγότερο επιληψιμη "πίστα", ίσα-ίσα για να δοκιμάσετε? Στα 18 ας πούμε με τα συν-φαντάρια? Με κάμποσο αλκοόλ για δικαιολογία, αλλά όχι τόσο που να εμποδίζει και την στύση?

    Μ?


    3. "Σπερματοδέκτης"

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ! Από τα πιο αστεία που ακούω, λίγο περισσότερο από το "σπερματοσυλλέκτης" (εκείνο το πλαστικο ποτηράκι που πρέπει να γεμίσετε σαν καλά παιδιά για να κάνετε εξετάσεις στο πολύτιμο υγρό σας...).

    Οκ, είναι κλάσεις χλευαστικότερο από εκείνο το "σκεύος ηδονής" και πιο... της δημοτικιάς, γι'αυτό και πιο ευθύβολο και τσουχτερό, αλλά το ίδιο χειρουργικά αποστειρωμένο από το τι παίζεται πραγματικά εκείνη την ώρα της... κατάθεσης.

    Δείχνει πόσο μετράει ο αρσενικός κόσμος τα πάντα σε κάτι "χειροπιαστό" (το βλέπεις), επαληθεύσιμο ("ναι ρε σου λέω, έχυσα!") και "δικαιωμάτων εκχωρούμενο" (έκανα κατάθεση/έριξα μαρκάρισμα/ έβαλα σφραγίδα, άρα το δοχείο είναι δικό μου, υπόλοιπα κολόπαιδα της παιδικής χαράς)...

    Γιατί λοιπόν έτσι και πάει κι άλλος να κάνει κατάθεση σπέρματος (για να ενισχύσει την τράπεζα βρε αδερφέ, ώστε να δίνει μεγαλύτερο επιτόκιο σε όλους) στον ίδιο "συλλέκτη", γίνεστε θηρία ανήμερα?

    Αφού στο "αρφ" όλοι ζώα είμαστε και κάτω από τη μέση δεν έχει ούτε ιερό ούτε νόμο... Ε?

    Πόσο πρόθυμοι θα ήσασταν να κάνει πέρα ο δικός σας οβολός, για να περάσουν τα "φουσάτα" ενός κλάσεις ανώτερου δείγματος του είδους σας?

    Και πόσο "γενικός γαμάω και γενικώς γαμάω" αισθάνεται ένας άντρας όταν κάνει την παρτεναίρ του να σπαρταράει από ηδονή (κρατάτε με μη γελάσω), σε ευθεία συνάρτηση της κατάθεσής του? (κοίτα μωρή άρρωστη, που ήσουνα τι ήσουνα, μια παξιμαδοσυλλέκτρια, μέχρι ευθεία στο πορτατίφ απέναντι κατέθεσα ο πούστης!")

    Ενώ για ρώτα μια γυναίκα, αν ισχύει το ίδιο... δλδ αν αισθάνεται ότι το σπέρμα per se, ακόμη κι αν ήταν παρών, πρόθυμος κι ασθμαίνων ο... καταθέτης, είναι απόδειξη / εχέγγυο / κατάθεση με πραγματικό αντίκρυσμα στον εγκέφαλό της...

    Μετάφραση: σπερματοδέκτες είμαστε εν δυνάμει όλοι, αληθινά καλά πηδημένοι όμως?...


    (να σε δω ντοτόρε ορθολογιστή μου ν'απαντάς μ'ένα καφάσι μπύρες για τον πονοκέφαλο! - αγόρια, ελάτε να το ξεδιαλύνουμε λίγο το πράγμα, μάλλον σας σκυλομπέρδεψα... στα κορίτσια έχω εμπιστοσύνη, ξέρουν ακριβώς για τι πράγματα μιλάω!)

    Τα φιλιά μου στην παρέααα!

    :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Sorry, έπαθε κολλάπσους κολούμπρι και ο μπλόγγερ με αυτά που έγραφα (αρσενικός δεν είναι κι αυτός?), και μου το δημοσίευσε 3 φορές το σχόλιο... λες και την τρίτη θα καταλάβαινε, οπότε άι ηρέηζντ ιτ! τεσπα... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Aphrodite
    Στο μόνο πράγμα που είμαι σεξιστής είναι η οδήγηση. Όσον αφορά το σεξ δεν έχω κανένα πρόβλημα να δηλώσω δημόσια ότι το πρωτο πράγμα που κοιτάω σε μία γυναίκα είναι εμφάνιση της. Φυσικά αν είναι να κάνω σοβαρή σχεση κοιτάω και τα άλλα προσόντα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Γειά σου Ioannisk μου, πρώην κι επόμενε!

    Ντόμπρος άνθρωπος παιδί μου, άφησε τις αποχρώσεις και μπήκε κατευθείαν στο ψητό!..

    "Στο μόνο πράγμα που είμαι σεξιστής είναι η οδήγηση."

    Μάτια μου, δεν βρήκες μάλλον ακόμη τη γυναίκα να "στ'οδηγήσει" "τ'αμάξι" με τον "λεβιέ" των ταχυτήτων σου να πιάνει "επιδόσεις F-1", γι'αυτό... Αλλά αν την βρεις, θ'αντέξεις να ξέρει να το χειρίζεται καλύτερα από σένα το... "όχημα"? Η θα τσαντιστείς και θα πηγαίνεις "με τα πόδια"?

    (στο λέω γιατί τ'αρσενικά παθαίνουν ένα κομπλάρισμα έτσι και κάποια γυναίκα μπαίνει στην "έδρα" τους - και δε μιλάω την φυσική τους "έδρα", γιατί θα σε μπλέξω άσχημα τώρα!)

    "Όσον αφορά το σεξ δεν έχω κανένα πρόβλημα να δηλώσω δημόσια ότι το πρωτο πράγμα που κοιτάω σε μία γυναίκα είναι εμφάνιση της.

    Επιτέλους! Να μια τόσο μα τόσο δύσκολη αλήθεια έτσι ειπωμένη όμορφα και σωστά!

    Το τι φλόμπες ακούμε όλες μας κατά διαστήματα δεν περιγράφεται... Και τό πόσο "βγάζουμε τα ματάκια μας" προσπαθώντας ν'αλλάξουμε το απ'έξω μας για να αρέσουμε σε κάποιον, επίσης δεν περιγράφεται...

    Δεν ξέρω κανέναν που να δεχόταν ας πούμε να κάνει ολημερίς αποτρίχωση παντού γιατί η άλλη είχε όρεξη για μικρότερο (ηλικιακά)...

    Φυσικά αν είναι να κάνω σοβαρή σχεση κοιτάω και τα άλλα προσόντα της.

    Ν'ανοίγει φύλλο για τυρόπιττα ας πούμε? :))))

    Γιαααα κάνε μια λίστα και στη χαρίζω, δε χρειάζεται ν'απαντήσεις στα υπόλοιπα που ρωτούσα στο μαμουθο-σχόλιο. Γιατί φαντάζομαι ότι θα πεις και αρκετά που θα είναι κοινά και στους υπόλοιπους αρσενικούς...

    Και μετά βάλε και τα όχι πολιτικά ορθά, εκεί είναι το ζουμί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ρε τρελοκομείο Αφροδίτη που χάνεσαι και εμφανίζεσαι ξαφνικά;
    Και τι λες τώρα, μετά τον βομβαρδισμό σου περιμένεις πίσω από τους καπνούς και τα ερείπια να δεις σηκωμένη λευκή σημαία;

    Ρε συ, αν μια γυναίκα γουστάρει να είναι πόρνη εσύ τι πρόβλημα έχεις;
    Αν όμως δεν θέλει και γίνεται με το ζόρι τότε όντως υπάρχει πρόβλημα.
    Κοινώς το σεξ είναι ένα σπορ που παίζεται με τουλάχιστον δύο άτομα (κάτω από δύο αποτελεί ναρκισσιστικό αυτοϊκανοποιητικό μονόλογο κοινώς ταλαιπωρία του πέους για τους άνδρες και αυτο-υγροποίηση-το έχουν και τα νέα inverter σε λέω- διά τας κορασίδας, δίδας, κυρίας κ.λπ.).

    Γι'αυτό κι εγώ ως ...θολοκουλτουριάρης (ακούω με το ζόρι και Θηβαίο διότι πρέπει) ψηφίζω την ελεύθερη βούληση χωρίς κανένα περιορισμό, αρκεί αυτοί που συνευρίσκονται να είναι συνειδητά εκεί και να είναι ενήλικοι και ...άνθρωποι.

    Διότι μετά έχουμε παρεκτροπάς (πάρε αφιερωμένο καραλόλ): http://newjerseyrednecks.com/Quickstart/ImageLib/sick_bastard.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. http://newjerseyrednecks.com
    /Quickstart/ImageLib/sick_bastard.jpg

    Ξέχασα να λινκάρω κάτι αχρέφ χρεμπ γράφεις αλλά δεν θυμάμαι (που είσαι βρε βρωμοπόντικα να με διδάξεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Γιάννη, εγώ το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε μια γυναίκα είναι το κούτελο.
    Βέβαια αν είναι ψηλή βλέπω απευθείας το στήθος της ενώ αν είναι κοντή βλέπω ...απέναντι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η καραλολάρα λινκιά είναι εδώ... you sick bastard!

    :))))

    Οσο για την απάντησή σου... άλλα'ντ'άλλα, της Παρασκευής το γάλα (βυζαρού την Παρασκευή την κόβω...)!!!

    ΠΟΥ είναι οι απαντήσεις σου επί του πρακτέου ο-έ-ο? Ξαναδιάβασε τι ρωτούσα ρεεεεε -οικοδεσπότης να σου πετύχει... τς τς τς, αρσενικό παιδί μου, κι οι δεινόσαυροι αρσενικοί ήταν, γι'αυτό κι εξαφανίστηκαν οι άχρηστοι!

    Εστω όμως, θα σχολιάσω το ψιχουλάκι:

    "αν μια γυναίκα γουστάρει να είναι πόρνη εσύ τι πρόβλημα έχεις;
    Αν όμως δεν θέλει και γίνεται με το ζόρι τότε όντως υπάρχει πρόβλημα."


    Εγώ να έχω πρόβλημα αν μια γυναίκα γουστάρει το... πορνίζειν? ΕΓΩ? Γούστο της καπέλλο της και στο... νουμί της όλα! ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!

    Αν πάλι γίνεται με το ζόρι, με είδες να διαφωνώ? Φυσικά και είναι πρόβλημα, και στα δύο φύλα, σε οποιαδήποτε κοινωνικο-οικονομική κατάσταση, σε οποιοδήποτε ηλικιακό στάδιο, χώρα ή χρονικό διάστημα.

    ΑΛΛΑ ρώτησα φίλτατε...

    (αγόρια συνδράμετε διότι βλέπω ότι ζορίζεστε στο φιλολογικόν... όσο κι αν ξελάσπωσε ο ντόκτωρ με την απολαυστική περιγραφή του οριζόντιου τανγκό...)

    Καληνύχτες!


    ΥΓ- δε'μ'λες, όταν τρώω γρανίτα ξυλάκι και γίνομαι μες τα ζουμιά, "αυτο-υγροποιούμαι" με την κακή έννοια, δλδ Απάρτου και Μαστουρμπίδου γωνία, που έλεγε κι ο andy ο πολύτεκνος?

    ΥΓ2- μας λες τι βλέπεις όταν η γυναίκα είναι όρθια... όταν είναι τ'ανάσκελα όμως? Αν απαντήσεις "τον τοίχο απέναντι", θα σε διαβεβαιώσω ότι κάτι δεν κάνεις καλά... ΛΟΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Aυτη ηΑφοροδιτη μας εχει κοψει τα πεη
    ετσι μουρχεται να την βαλω να διαβασει το Ποιημα μου
    ΑΙΔΩΣ ΑΙΔΟΙΕΣ
    http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=9212338506418516525&postID=6786295846188978026

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Aφροδιτη για δες κιαυτο που

    http://nosferatos.blogspot.com/2009/08/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Aphrodite
    Σου ξαναλέω ότι σαν καθώς πρέπει άνδρας το πρώτο προσόν που βλέπω σε μία γυναίκα είναι η εμφάνιση της και όσοι άνδρες το αρνούνται είναι ψεύτες. Όσον αφορά το φύλλο της τυρόπιτας αυτό το κάνει η μητέρα μου μιας και ώρες-ώρες είμαι κλασικός άνδρας της Μεσογείου.

    Για μόνιμη σχέση τα προσόντα που θέλω από μία γυναίκα είναι παιδεία και επαγγελματική κατάρτιση.

    @Δημήτρη
    και τα 2 links που έβαλες είναι σωστά. Αν θέλεις να μάθεις HTML η οποία είναι απλή δοκίμασε εκεί: http://www.w3schools.com/

    @και στους 2 σας
    Είμαι απόλυτα πεποισμένος ότι η Πορνεία (και ανδρών και γυναικών) θα έπρεπε να ήταν νόμιμη αλλά να υπάρχουν βαρύτατες ποινές στους παράνομους μαστρωπούς.

    @Νοσφεράτος
    Σχολίασα στο δεύτερο λινκ σου μιας και το πρώτο δεν παίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. το ξαναβαζω
    ΑΙΔΩς Αιδοιες


    http://nosferatos.blogspot.com/2008/10/blog-post_6711.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Aphrodite,

    Αλήθεια τι διαφορά εχει το θέμα 1 απο το 2 στις ερωτήσεις σου?
    Στο ένα ρωτάς αν εμείς οι άνδρες θα κόβαμε το σπορ (της πορνείας)
    και στο άλλο ρωτάς τι διαφορά έχουν αυτοί που εξασκούν το σπορ απο αυτούς που δεν το εξασκούν.
    Βέβαια εσύ δίνεις μόνη σου την απάντηση οταν λες
    "..Κι αν είχατε την ευκαιρία να την περάσετε και να μην σας πιάσουν, δε θα ρίχνατε κι εσείς ένα... πανηγυρικό?.."

    Διακρίνω προκατάληψη ή κάνω λάθος?

    Εγω (ώριμης ηλικίας!)προσωπικά που δεν εχω πάει ακόμα με πόρνη δεν το έχω κάνει για ηθικούς λόγους αλλά μόνο για ιδεολογικούς.
    ούτε ισχυρίζομαι οτι δεν θα το κάνω ποτέ..απλά θεωρώ κάπως αργά να το κάνω τώρα (αν και never too late!)

    παρόλα αυτά αν κριτικάρω αυτούς που το κάνουν είναι σαν να κατηγορώ κάποιον που έχει ιδεολογικές διαφορές μαζί μου.

    Θα μου πείς είναι το ίδιο μια πόρνη και ο οπαδός του ΛΑΟΣ ας πούμε ?!!
    Δεν ξέρω, απλά εγω αρκούμαι να δηλώσω ιδεολογική διαφορά και οχι να κρίνω ποιός εχει δίκιο.
    (αν και πιστεύω στο δικό μου δίκιο..)

    Αναρωτιέμαι αν το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες.
    Πολλές ισχυρίζονται οτι δεν θα πήγαιναν με άνδρα πόρνη..
    άραγε για ιδεολογικούς λόγους ή άλλους?
    Ούτως ή άλλως η συζήτηση για μένα περί πορνείας είναι ξεπερασμένη εκ των πραγμάτων.
    Εξάλλου τι είναι πορνεία στη σημερινή εποχή?

    Για το τέλος ,
    "σπερματοδέκτες είμαστε εν δυνάμει όλοι, αληθινά καλά πηδημένοι όμως?..."
    Ελα ντε !
    Που άμεσα συμφωνεί με το προηγούμενο σου,
    ".. Και πόσο "γενικός γαμάω και γενικώς γαμάω" αισθάνεται ένας άντρας όταν κάνει την παρτεναίρ του να σπαρταράει από ηδονή (κρατάτε με μη γελάσω), σε ευθεία συνάρτηση της κατάθεσής του? "

    Ουσιαστικά ισχυρίζομαι οτι δεν πιστεύεις οτι υπάρχει καλό πήδημα.

    Δηλ. η συζήτηση ξαναγυρίζει στην "ουσία" ,
    Υπάρχει καλό πήδημα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τις ενοχές για το σεξ και για ό,τι συνδέεται με αυτό τις καλλιέργησαν οι θρησκείες. Με αρχικό σκοπό τον βιολογικό έλεγχο των γεννήσεων, την αποτροπή του βιολογικού εκφυλισμού με την ασύδοτη γονιμοποίηση που θα κατέληγε να παράγονται γενιές αιμομικτικών απογόνων, οι θρησκείες βαθμιαία απέκτησαν εξουσία απένατι στο ένστικτο της αναπαραγωγής, που την επεξέτεινεαν και σε άλλες δραστηριότητες του ανθρώπου. Ο πρωτόγονος άνθρωπος, φαντάζομαι, δεν θα είχε ταμπού για τα ένστικτά του. Του τα φύτεψαν πολύ αργότερα οι "πολιτισμένοι". Με τις θρησκείες και τους κάθε είδους εξουσιαστές να ενοχοποιούν κάθε πράξη που φέρνει χαρά στον άνθρωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αφροδίτη, στην προσπάθειά σου να υπερασπισθείς το ασθενές φύλο βάλθηκες να μας κάνεις όλους Ωριγένηδες!

    Ο Helitypon νομίζω ότι θέτει το θέμα στις πραγματικές του βάσεις και ειδικά στο θέμα του σεξ τα πάντα κινούνται με βάση τις εκάστοτε κοινωνικές ανάγκες και ηθικές επιταγές.

    Άλλωστε οι διαχωριστικές γραμμές, το τι συνιστά "αμαρτία" και το τι πρέπει ή δεν πρέπει είναι όλα υποκειμενικά και τα όρια επεκτείνονται ή συρρικνώνονται αναλόγως με την ιδιοσυγκρασία του καθένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. takis said:

    "Δηλ. η συζήτηση ξαναγυρίζει στην "ουσία" ,
    Υπάρχει καλό πήδημα ?"

    νομίζω ότι η απάντηση είναι απλή. άμα υπάρχει χημεία μεταξύ των παρτενέρ (αόριστος ο αριθμός) γιατί να μην υπάρχει. και άμα υπάρχει και το παγκάκι στης μέση της Ομόνοιας Χίλτον σου μοιάζει.

    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ κυρία Αφροδίτη στο καλό πήδημα έχουν και οι δύο ευθύνη. ;-)


    δημήτρη ο ioannisK σου έδωσε πράγματι πολύ καλή παραπομπή. πολύ απλό αλλά δυνατό site.

    by cortlinux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ενας-ένας όλοι θα πάρετεεεεεεεε!

    (ρε τι έχουμε πάθει, ταμένη μ'έχουν να τα σπάω σε δίφραγκα για να καταλάβουν?!)

    Λοιοιοιοιπόν,

    @Nosferatus,

    Ελα, δε θέλω... αϊοιδίες! Το special του μαγαζιού με απ'όλα και από πάνω κερασάκι! :)))

    Οσο για να σας τα κόψω... ούτε για να τα βάλω στη συλλογή μου, είναι ίσως το μόνο είδος πουλιού-απόγονου δεινόσαυρου που δικαιωματικά δεν ανήκει ούτε στο ζοφερότερο μέλλον σε μουσείο ή ζωολογικό κήπο. Μόνο στον (περήφανο) κάτοχό του για... "χαμηλές πτήσεις" με "υψωμένο ηθικό" κατά πώς φυσάει ο άνεμος! (κοινώς, κατά πώς σηκώνεται... το "φρόνημά του" για να χαιρετήσει τις κυρίες!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @Ioannisk,

    "... σαν καθώς πρέπει άνδρας το πρώτο προσόν που βλέπω σε μία γυναίκα είναι η εμφάνιση της και όσοι άνδρες το αρνούνται είναι ψεύτες."

    Ρε σεις, τούτος εδώ παραείναι ντόμπρος, και ζει στην πόλη, ούτε σε χωριό ούτε στη γυάλα! Πες τα ρε πουλάκι μου (χαϊδευτικό, μη μου παρεξηγηθείς τώρα ότι σε βρίζω μια που έχουμε πιάσει συζήτηση περί "πτηνών"), κι έχουμε γεμίσει αρχιψεύταρους, "εμένα με νοιάζει το από μέσα και το τί έχει στην ψυχή της"!

    "Όσον αφορά το φύλλο της τυρόπιτας αυτό το κάνει η μητέρα μου μιας και ώρες-ώρες είμαι κλασικός άνδρας της Μεσογείου."

    Δλδ αρκείσαι με delivery φορ έβερ και ταπεράκια από την... (σιρόπια)μανούλα(πετιμέζια), αν η καλή σου δεν θα γουστάρει να το παίζει Μαμαλάκης? Και χωρίς να έχεις και Καγκούρειο Οιδιπόδειο με την (μέλια)μμμμητέρα(μαρμελάδες)???

    Αν ναι, ή παραείσαι κελέπουρος ή μας δουλεύεις, δεν υπάρχουν τέτοιοι!

    (εκτός από το "Αγρότης μόνος...")

    :))))

    "Για μόνιμη σχέση τα προσόντα που θέλω από μία γυναίκα είναι παιδεία και επαγγελματική κατάρτιση."

    Κατάλαβα. Για ραντεβού με το παλληκάρι, μίνι, τακούνια, μάσκαρα, το πτυχίο στό'να χέρι, το cv στο άλλο και την ταυτότητα στο σουτιέν. Και καμμιά υπεύθυνη δήλωση πρόχειρη πουθενά αλλού, μη τυχόν και θέλει εξακριβώσεις νυχτιάτικα...

    Ελα, πλάκα σου κάνω... όλοι τη θέλουμε την καλλιέργεια, καλό το σεχ, αλλά κάτι πρέπει να λες και τα επόμενα 50 χρόνια!

    :))))

    "Είμαι απόλυτα πεποισμένος ότι η Πορνεία (και ανδρών και γυναικών) θα έπρεπε να ήταν νόμιμη αλλά να υπάρχουν βαρύτατες ποινές στους παράνομους μαστρωπούς."

    Μαζί σου. Δεν είναι όμως μόνο να τιμωρείς τους μαστρωπούς, αλλά και τόσους αστυνομικούς και γενικούς δημ. υπαλληλους που κάνουν "πλάτες" με χαρτιά και τέτοια, που άντε να βρεις άκρη...

    Σε κάλυψα? :))))

    Επανέρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @Ηeliotypon,

    "Τις ενοχές για το σεξ και για ό,τι συνδέεται με αυτό τις καλλιέργησαν οι θρησκείες. Με αρχικό σκοπό τον βιολογικό έλεγχο των γεννήσεων, την αποτροπή του βιολογικού εκφυλισμού με την ασύδοτη γονιμοποίηση που θα κατέληγε να παράγονται γενιές αιμομικτικών απογόνων, οι θρησκείες βαθμιαία απέκτησαν εξουσία απένατι στο ένστικτο της αναπαραγωγής, που την επεξέτεινεαν και σε άλλες δραστηριότητες του ανθρώπου."

    Bingo!

    Να προσθέσω και το πρακτικόν της υπόθεσης, ότι πάντοτε "παιζόταν" εκτός του σκέτου θέματος εξουσίας σε κοινωνικό επίπεδο, και θέμα οικονομικών απολαβών - σε ποιόν ανήκουν τα χωράφια και ποιανού παιδιά τα καλλιεργούν και τι φόρο πληρώνουν, και μετά αν εσύ έχεις τη γη, να περάσει στους ντιρέκτ απογόνους σου κι όχι σε ξένα χέρια... οπότε δεν πηδάμε οικογένεια (δεν είχε εφευρεθεί ακόμη η σαπουνόπερα!)... γιατί αν γεμίσει το χωριό... κρετίνους θα λιμοκτονήσουν! Απο κει απορρέει και αυτή η σχίζα με το επώνυμο του πατέρα στα παιδιά κι όλες οι βασικές αρχές που διέπουν κάθε νόμιμη κατοχή, διανομή, καλλιέργεια κτλ γης... μην ξεχνάς και ποιός έπαιρνε χοντρά φράγκα ανά τους αιώνας από αυτή την ιστορία, ποιός τα είχε καλά με τους Τούρκους και δεν είχε καμμία όρεξη για Επανάσταση, ποιοί υποδαύλισαν και συνέδραμαν "εξορμήσεις" τύπου "εκπολιτίστε τους βαρβάρους" με τον σταυρό στο κούτελο και τέτοια...

    Γι'αυτό κι εγώ όταν φοράω total black προσέχω να ΜΗΝ είναι ριχτά, μη τυχόν και με περάσουν για καμμιά του σιναφιού τους!

    "... Ο πρωτόγονος άνθρωπος, φαντάζομαι, δεν θα είχε ταμπού για τα ένστικτά του. Του τα φύτεψαν πολύ αργότερα οι "πολιτισμένοι"

    Bingo again!

    Γι'αυτό και το κλασσικό "4 χ 4" αντικαταστάθηκε επί αιώνες με το ηθικόν και ευλογημένο -δια τεκνοποιητικούς σκοπούς και μόνον- missionary...

    Πού να έβλεπαν την κατάληξη, δέκα λεπτά στο ίντερνετ in 2010 και θα πάθαιναν εμφραγμα!

    :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @cortlinux,

    "... άμα υπάρχει χημεία μεταξύ των παρτενέρ (αόριστος ο αριθμός) γιατί να μην υπάρχει. και άμα υπάρχει και το παγκάκι στης μέση της Ομόνοιας Χίλτον σου μοιάζει."

    Congrats στον νέο! Τόπο στα νειάτα! Ζήτω η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεκνών! Κάν'το αγόρι μου σύνθημα και βάλτο σε μπλουζάκι να το φορέσουμε σε μερικούς-μερικούς ανέραστους που θέλουν από τέτοιο και πάνω για να τους σηκωθεί....

    (όχι ότι βλάπτει βέβαια, ίδιο είναι να πηδιέσαι με φόντο το αθλιόφυτο και 15 λαθρομετανάστες στο παγκάκι στην Ομόνοια, και ίδιο στο μεγκα-τερα-δωμάτιο?!)

    Eύγε νέε μου!

    "... ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ κυρία Αφροδίτη στο καλό πήδημα έχουν και οι δύο ευθύνη."

    Kυρία?

    ΚΥΡΙΑ?

    Κ-Υ-Ρ-Ι-Α?

    !!!!!!!!

    Κυρία να πεις τη μάνα σου σπόρε!


    (έλα, πλάκα, αφού την ξέρεις τη σωστή προσφώνηση... ειδικά σε μπλογκοπεριβάλλον που το ποστ ουσιαστικά βάζει μπαρούτι στα θεμέλια της ηθικής όταν μιλάει το σεχ...)

    :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @doctor,

    δεν είμαι αγενής να μην σε αφήσω τελευταίο ως οικοδεσπότη, αλλά επειδή για τον takis πρέπει να γράψω ημισέντονο αργότερα, να σου πω μισό λεπτό:

    "Άλλωστε οι διαχωριστικές γραμμές, το τι συνιστά "αμαρτία" και το τι πρέπει ή δεν πρέπει είναι όλα υποκειμενικά και τα όρια επεκτείνονται ή συρρικνώνονται αναλόγως με την ιδιοσυγκρασία του καθένα.

    Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψες περί ορίων αμαρτίας...

    Αμαρτία δεν είναι ρε γαμώτο να βλέπεις έναν άνθρωπο που θες να του ΣΚΙΣΕΙΣ ό,τι έχει και δεν έχει, να τον σαπίσεις σε ό,τι υπάρχει ως ισοδύναμο σε ξύλο στο σεξ, να ζήσεις μαζί του ό,τι πήδημα έχει γίνει από εποχής Αδάμ συμπυκνωμένο και άσπρο πάτο, αλλά...

    (αναστεναγμός)

    ... να μη σ'αφήνει η ηθική σου, οι καλοί σου τρόποι, η γειτονιά, ο νόμος, ο σωματοφύλακάς του, η ψυχολόγα σου, τα παιδιά του, ο αστρολόγος σου και δεν ξέρω κι εγώ ποιός άλλος?

    Ε?

    Αμαρτία δεν είναι?!
    ;))))))))


    Επανέρχομαι με λούκουμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο χείμμαρος Αφροδίτη σε πλήρη εξέλιξη!
    Η Ηθική, η χριστιανική Ηθική για να ακριβολογήσω μιας και αυτήν έχουμε όλοι είτε πιστεύουμε στο Θεό είτε όχι, είναι το τείχος ανάμεσα στην πνευματικότητά μας και στα ζωώδη ένστικτα που ό,τι και να κάνουμε βγαίνουν στην επιφάνεια αλλά τα καταπνίγουμε παρ'ότι πολλές φορές το σώμα δεν μας "ακούει".

    Τα πάντα ξεκινάνε από την υπερεγωιστική αφετηρία: θεωρούμε τον σύντροφό μας κτήμα και απαιτούμε από αυτόν άψογη συμπεριφορά ενώ ταυτόχρονα θεωρούμε τον εαυτό μας καταπιεσμένο και αλυσοδεμένο και ότι αν παρασπονδήσει το ΕΓΩ δεν τρέχει και τίποτα.

    Αν κάποιος λοιπόν δεν θέλει να μπει σε αυτή την προκρούστια κλίνη της Ηθικής, απλώς δεν συνάπτει ερωτικούς δεσμούς αφοσίωσης και δεν έρχεται εις γάμου κοινωνία και έτσι ζει "hit and run".
    Αν όμως επιλέξει τον δρόμο της οικογένειας και του γάμου, τότε είναι υποχρεωμένος να παίξει με τους νόμους του παιχνιδιού στο οποίο συνειδητά επέλεξε να συμμετάσχει.
    Εκτός κι αν ήρθαν τα αδέρφια της γκόμενας από την Κρήτη και τον πάντρεψαν με το ζόρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. σίγουρα αφροδίτη, αλλά το παράνομο νομίζω έχει άλλη γλύκα (καλά όχι και στη μέση πλατείας αλλά σε κάνα παγκάκι απόμερο).

    νόμιζα ότι το σεξ βάζει μπαρούτι στο μυαλό και στα σκέλια αλλά οκ άμα είναι και για θεμέλια.

    ε, το "κυρία" ήταν το δόλωμα κι όπως πάντα πιάνει ;-)

    οι σχέσεις είναι σαν τα συμβόλαια. ότι συμφωνήσουμε κι αν δεν μας αρέσει καλύτερα να τα σπάμε παρά να το τρενάρουμε αδίκως.

    by cortlinux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Με διαφορά φάσης ομολογουμένως, και νυχοπατώντας μην κάνω διατριβή και βαρεθείτε κι εσείς φίλτατε Takis, αλλά και όλη η παρέα, ν’απαντήσω...

    ”Αλήθεια τι διαφορά εχει το θέμα 1 απο το 2 στις ερωτήσεις σου?
    Στο ένα ρωτάς αν εμείς οι άνδρες θα κόβαμε το σπορ (της πορνείας)
    και στο άλλο ρωτάς τι διαφορά έχουν αυτοί που εξασκούν το σπορ απο αυτούς που δεν το εξασκούν.”


    Καμμία σχέση. Είδατε η τεστοστερόνη που λέγαμε? Μέγας μπλοκαριστής υποδοχέων αντίληψης λεπτών αποχρώσεων!

    Οι ερωτήσεις μου ήταν specifically:

    1. Αν εσείς οι άντρες θα κόβατε ποτέ το "σπορ"-

    ΤΟΥ ΠΗΔΗΜΑΤΟΣ, πουθενά δεν παρομοίωσα στο σχόλιό μου το να πηγαίνεις σε αγοραία κατανάλωση ως «σπορ»,

    -όχι το "εργαλείο" σας,

    δλδ αν θα στερούσατε απ΄τον εαυτό σας τους οργασμούς σας μετά συνευρέσεως (οι.. αυτόχειρες οργασμοί επιτρέπονται!)

    -σε περίπτωση που με ένα μαγικό τρόπο αυτό θα γλύτωνε γυναίκες που περνούν αυτή τη φρίκη που περιέγραφε το ποστ παραπέμποντας στο ποίημα.

    Τουτέστιν: δέχεστε να μην ξαναπηδήξετε για να μην φτάνουμε σε αυτή την εκμετάλλευση?

    (θα μου πεις αν δεν ξαναπηδήξετε εσείς, τι θα κάνουμε εμείς, αλλά είπαμε, φιλοσοφικίζον το ερώτημα...)

    Η δεύτερη ερώτηση είχε διαφορετικό χαρακτήρα, ήτοι:

    2. Πόσο κοντά στο ζώο (με όποια έννοια γενετίσιου ένστικτου, αγώνα αναπαραγωγής, νεάτερνταλ χωρίς περικοκλάδες) ερχόσαστε σε φάση αγοραίου έρωτα, από τη στιγμή που ξέρετε τι παίζει? Και πόσο διαφέρει από το σεξάκι που κάνετε με τις συντρόφους, γυναίκες, γκόμενές σας?

    ”Βέβαια εσύ δίνεις μόνη σου την απάντηση οταν λες
    "..Κι αν είχατε την ευκαιρία να την περάσετε και να μην σας πιάσουν, δε θα ρίχνατε κι εσείς ένα... πανηγυρικό?.."
    Διακρίνω προκατάληψη ή κάνω λάθος?"


    Καμμία σας διαβεβαιώ!

    Αφού τελικά δεν αποκλείσατε ρητώς τέτοια περίπτωση "(ούτε ισχυρίζομαι οτι δεν θα το κάνω ποτέ..απλά θεωρώ κάπως αργά να το κάνω τώρα (αν και never too late!)"... έρχεστε στα λόγια μου!

    ”Θα μου πείς είναι το ίδιο μια πόρνη και ο οπαδός του ΛΑΟΣ ας πούμε ?!!
    Δεν ξέρω, απλά εγω αρκούμαι να δηλώσω ιδεολογική διαφορά και οχι να κρίνω ποιός εχει δίκιο. (αν και πιστεύω στο δικό μου δίκιο..)"


    Αυτό θα έπρεπε να γραφτεί στο Hall of Fame του μπλόγκερ!

    Κι εγώ με σπρέυ να γράψω από κάτω ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, απλώς η πόρνη τουλάχιστον δεν παραλογίζεται!

    συνεχίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. APHRODITE,

    Προς το παρόν στέλνω τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς απο τις οχθες του Νείλου ..αλλά απο αύριο βράδυ θα επανέρθω...
    ακου θέμα..."Περί έρωτος και Ηθικής"...αλλά DOCTOR είναι αυτός..και τα θέματα του..
    αλλά και που τα πάμε εμείς,
    αυτή όμως είναι η μαγεία του μπλόγκιν,
    τα σχόλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλά... ο ένας με τ'αδέρφια της γκόμενας απ'την Κρήτη, ο άλλος (με τους κροκόδειλους?) στις όχθες του Νείλου, οι υπόλοιποι στο τσαρδί (sic) του ο καθένας, σκορποχώρι το μαγαζί!

    ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ! (χέρι στο τραπέζι)

    ΚΥΡ-ΔΗΜΗΤΡΗΗΗΗΗΗ, τι θα γίνει μ'εκείνα τα τσίπουρα και τις ρακές, μας έχεις γανώσει στην ηθική νηστεία!

    :)))))

    (άσε που το υπόλοιπο μήνυμά μου 'εν τό'παιρνε ο μπλόγκερ καθόλου, στό'στειλα μαίηλ ντοτόρε να τ'ανεβάσεις εσύ, αλλά πούουουουου!)

    (ωραία εξυπηρέτησις, έτσι ωρέ θα πάει μπροστά η Ελλάδα? πού είναι η φιλοξενία? το χαμόγελο? οι καλοί μας τρόποι? οι φιλικές τιμές?)

    LOL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ”Αναρωτιέμαι αν το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες.
    Πολλές ισχυρίζονται οτι δεν θα πήγαιναν με άνδρα πόρνη..
    άραγε για ιδεολογικούς λόγους ή άλλους?"


    Οταν ως φύλο σου κάνουν ταχύρρυθμα εντατικά στο υψηλό αίσθημα «τιμής της οικογένειας/ντροπής» (σεξ=αμαρτία, πρέπει να το παίζεις δύσκολη, τίμημα= στυμμένη λεμονόκουπα) πριν καν έχεις περίοδο, δύσκολα το επιχειρείς. Πέραν του ιδεολογικού όμως: η προσφορά επίσης είναι διαφορετική (δεν έχει αντίστοιχες «πιάτσες» ή σπίτια, παρά εξεζητημένες καταστάσεις με τηλέφωνα από χέρι σε χέρι) κι έτσι σπανίως μια γυναίκα θέλει να κάνει εκείνη τον κυνηγό του αγοραίου έρωτα. Εκτός αν κάποια στιγμή ξεπεράσει διάφορες αναστολές κι έχει και το ζιγκολο-αντίτιμο (πολύ υψηλότερο από το αναμενόμενο) έτοιμο.

    Τώρα θα μου πείτε, όλα αυτά τα αγοράκια-μετανάστες που κυκλοφορούν και τα ψαρεύουν διάφοροι «κύριοι», δε θα μπορούσαν να τα ψαρεύουν αντίστοιχα και «κυρίες»? Ελα όμως που θέλουμε το «παραμύθι» κι ένας «σκέτος» (... «ρυπαρός και ποιός ξέρει τι κουβαλάει!») του δρόμου δεν μας κάνει... Γι’αυτό και οι υδραυλικοί, οι ηλεκτρολόγοι, οι πυροσβέστες, οι εύζωνοι, τα γκαρσόνια κτλ. που δεν τους πιάνει το μάτι σου αλλά είναι σαφώς πιο ασφαλής επιλογή-γιατί το αντικείμενο εργασίας τους είναι άσχετο με το πήδημα, έχουν τόσα τυχερά!

    Ετσι ή αλλιώς πάντως, σήμερα τα ζευγάρια δημιουργούνται πολύ πιο εύκολα, πολύ πιο γρήγορα και καλύπτεται η ανάγκη (από εκτόνωση ως σχέση) χωρίς υποκατάστατα... Ρωτήστε και τα 14χρονα! Στους μεγαλύτερους αρχίζει το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ”Εξάλλου τι είναι πορνεία στη σημερινή εποχή?"

    Τα πάντα - όταν γίνονται στην χειρότερη εκδοχή τους: ανταλλαγή υλικού για κάτι που θα έπρεπε να προσφέρεται, να κερδίζεται και να απολαμβάνεται αφιλοκερδώς. Λέω εγώ τώρα...

    "... Και πόσο "γενικός γαμάω και γενικώς γαμάω" αισθάνεται ένας άντρας όταν κάνει την παρτεναίρ του να σπαρταράει από ηδονή (κρατάτε με μη γελάσω), σε ευθεία συνάρτηση της κατάθεσής του?» // "Ουσιαστικά ισχυρίζομαι οτι δεν πιστεύεις οτι υπάρχει καλό πήδημα.”

    Αυτό που κατέγραψα είναι η όχι πιθανότητα, αλλά βεβαιότητα, του πόσο καλά σας έχει δουλέψει κάποια γυναίκα, σε περίπτωση που ήθελε, για να μην σας χαλάσει την performance. Αν δε με πιστεύετε, ρωτήστε τις γυναίκες της ζωής σας αν ποτέ προσποιήθηκαν μαζί σας – ή έστω, μπας και λάβετε ειλικρινή απάντηση, αν ποτέ στη ζωή τους προσποιήθηκαν όχι με σας, αλλά με κάποιον άλλον...

    ”Δηλ. η συζήτηση ξαναγυρίζει στην "ουσία" ,
    Υπάρχει καλό πήδημα ?”


    Αν δεν υπήρχε, θα είχε εξαφανιστεί ως ασχολία, και θα είχαμε διορισμένους επαγγελματίες αναπαραγωγείς του είδους, που θα μας έφερναν τον απόγονο στην πόρτα με την απόδειξη είσπραξης...

    Προφανώς λοιπόν και υπάρχει, κι όχι μόνο καλό, αλλά υπέροχο, καταπληκτικό, mind-blowing, καταπέλτης, λυτρωτικό, όπως και μέτριο, μετριότατο, της υπομονής, της ελεημοσύνης, του βασάνου κτλ κτλ κτλ... Ακόμη και στο ίδιο ζευγάρι, το σεξ δεν είναι ποτέ το ίδιο, κι αν δεν περάσει και από τις δύο πλευρές του δίπολου «άθλιο-μαγικό», δεν μας αφήνει και κάτι για να αμπελοσοφούμε στα μπλογκς και στις μεταδειπνιακές συζητήσεις...

    Και όποιου από τα αγόρια της παρέας του τα έκανα... κομπόστα (sic), έχει πολύ καλή συζήτηση κι εδώ, στου Takis!

    Κάτι άλλο?
    ;)



    YΓ- ορίστε, το ανέβασα μόνη μου σε τέυχη το μαμουθοσχόλιο, χορεύοντας στα τραπέζια και κλωτσόντας τα ποτήρια, που κανείς δεν ήταν εδώ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. κανόνας βασικός: δεν ρωτάμε ποτέ αν έχετε οργασμό αφροδίτη. ότι και να απαντήσετε δεν πρόκειται να μας πείσετε. οπότε ας είμαστε με την απορία και να προσπαθούμε. ουφ!!! ίδρωσα.

    όσο για την ανδρική πορνεία από όσο γνωρίζω τα πιπινάκια δεν έχουν τέτοια κολλήματα. αν θελήσουν ζιγκολό απλά θα κλείσουν ραντεβού. αυτά τα κολλήματα είναι για πιο μεγάλες ηλικίες.

    βρε αφροδιτάκι δεν είναι κρίμα να τα σπας μονάχη; τόσο πάθος να πηγαίνει χαμένο; κρίμας είναι

    by cortlinux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. APHRODITE

    Επέστρεψα, οι κροκόδειλοι κατάλαβαν οτι ήμουν για δουλειά
    εκεί και οχι τουρισμό..ετσι με λυπήθηκαν για άλλη μια φορά..

    Λοιπόν, δεν θα διαφωνήσω, δυστυχώς!

    ισως μερικές παρατηρήσεις ,
    ετσι για να λέμε οτι οι άνδρες εχουν τον τελευταίο λόγο!..

    1. Να σκεφθώ μήπως αλλάξω επάγγελμα (γκαρσόνι,υδραυλικός ας πούμε) μήπως λάμψει περισσότερο φώς....

    2. Τελικά καταλήγω οτι στα ερωτικά δεν υπάρχουν κανόνες.
    Οποιος ισχυρίζεται το αντίθετο νομίζω πρέπει να το ξανασκεφθεί.
    Το θέμα είναι "να μην σου τύχει" ή όπως το λέει και ο Γούντυ Αλεν στην τελευταία ταινία ("κι αν σου κάτσει?")
    Αλλά αυτή είναι και η μαγεία του έρωτα , το απροσδόκητο , το αναπάντεχο,το μυστήριο ...το πληρωμένο σεξ ελλατώνει κατα πολύ την γοητεία του απροσδόκητου, δεν λέω οτι την εξαφανίζει..
    Απο την άλλη,ειμαι της άποψης οτι απο την πλήρη εμπορευματοποίηση των πάντων ας σώσουμε τουλάχιστον τον έρωτα και το σεξ.
    Ισως και απο εδω πηγάζει και η ιδεολογική μου αντίθεση στην πορνεία.

    3.Πιστεύω ακράδαντα οτι οι γυναίκες έχουν το πρώτο χέρι στα ερωτικά -σεξουαλικά.
    Οι άνδρες οφείλουν να ακολουθούν..
    μόνο ετσι θα είμαστε όλοι καλά και ..το καλό πήδημα ισως λάβει σάρκα και οστά..

    4.Μαλακίες κοινοτυπίες λέω, το ξέρω.

    5. Μάλλον εμείς πρέπει να κεράσουμε τον Ντόκτορα για τον χώρο εδώ...

    Μια τελευταία παρατήρηση για το SAKIDIO.
    Δεν είναι κακό να ρωτάμε με κάποιο τρόπο για τον οργασμό ..ούτε επίσης είναι κακό να μας πείθουν με τον οποιοδήποτε τρόπο για το οτιδήποτε!
    Μήπως αυτό δεν η γοητεία του έρωτα?
    Το παραμύθι,
    που μερικές φορές ζεί μπροστά σου και δίνει νόημα στη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε οτι άλλο να μιλάμε για τον "άνδρα" (κοινωνική έκφραση του αρσενικού) με το "αρσενικό"
    ( η φύση)

    Το "αρσενικό" υπακούει στα ένστικτα και στην φύση του. Η κοινωνία και ο πολιτισμός "απαιτεί"τον ευνουχισμό του δια των κοινωνικών συμβάσεων.

    Το ζητούμενο είναι η διατήρηση του "κοινωνικού άνδρα" χωρίς να χάσουμε το 'αρσενικό" μέσα μας.

    Οι διαπροσωπικές σχέσεις κινούνται μεταξύ αυτών των ορίων καθώς και της επιζητούμενης αρμονίας της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. κοίτα τάκη, απλά έχω διαπιστώσει τα εξής περί οργασμού:
    1) πιο σίγουρο είναι την αλήθεια να την ξέρει η κολλητή της
    2) ο κουρέας ή ο αισθητικός της
    3) να το μάθεις κι εσύ αφότου χωρίσετε

    δεν είπα να μην ενδιαφερόμαστε για τον οργασμό. αλλά επειδή συνήθως είναι συμπονετικές (γιατί ξέρουν ότι μέσω αυτού επιβεβαιώνεται ένας ανάπηρος ανδρισμός) συνήθως δεν θα μάθεις και την αλήθεια. γιατί ξέρουν ότι σε αυτό το θέμα (όπως και στην πατρότητα) έχουν το πάνω χέρι.

    δεν είναι από μισογυνισμός η παρατήρηση αλλά από διαπίστωση της πραγματικότητας.



    αλλά όπως είχε πει (να κάνω κι εγώ μία αναγωγή σε αυθεντία) και η Έμμα Γκόλντμαν:" είναι καιρός οι γυναίκες πέρα από τα σκέλια τους να ανοίξουν και το στόμα τους". άμα αρχίσουν να μιλάνε (όπως καλή χάρη το αφροδιτάκι) τότε θα δουν και οι ίδιες άσπρη μέρα.
    by cortlinux

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον. Μέχρι να τοποθετηθώ η Αφροφίτη εξορίζεται στην Τεχεράνη μέχρι νεωτέρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Πολλές πολλές καλημέρες.
    Κάτι μου θυμίζει αυτό το μπλογκ κάτι μου θυμίζει και κάποιος λείπει κάποιος λείπει.
    Τέλος πάντων.
    Στο θέμα μας τώρα.
    Δεν ξέρω τι να απαντήσω στο ρητορικόο ερώτημα της Αφροδίτης.
    Ακούγεται ενδιαφέρον η αυτοθυσία μιας εκτόνωσης να οδηγήσει στην απελευθέρωση γυναικών αλλά αμέσως σκέφτομαι τι θα κάνω εγώ μετά.
    Να τον βάλω σε ψυγείο ή να μονάσω με οτι αυτό συνεπάγεται!(???!!!) θα πεθάααανω!
    Από την άλλη σίγουρα οταν μια γυναίκα ελεύθερα αποφασίζει να είναι πόρνη δεν θα πάμε να τη σώσουμε και με το ζορι.
    Πως το γνωρίζουμε όμως αυτό?
    Μήπως ρωτήσαμε ποτέ την γυναίκα που πληρώσαμε αν το κάνει με τη θέληση της ή την πλακώνουν στο ξύλο?
    Όχι το φαντάζεστε?
    Θα είμαι ειλικρινής- μεταξύ της μαγείας, της λαγνείας, του αποτυχημένου σεξ (ναι υπάρχει κι αυτό) των βογγητών, της ηδονής, του πεταχτού πηδήματος, της αρπαχτής πίπας και οτι άλλη σεξοδιαστροφική απόλαυση θα προτιμήσω να είμαι ανήθικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Υπάρχει οργασμός, εδώ!
    Σκέψης, όμως..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @ doctor

    Με την παρακολούθηση, δύσκολα τα πράγματα..!
    Χρειάζεται και η "αφή" :)

    @ Τακη
    Είδες sex και ..οργιάσες, ρε φίλε!
    Τα ρέστα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. SAKIDIO

    Καταλαβαίνω τον πόνο σου..
    όλοι τον ίδιο έχουμε πάνω κάτω...
    Λίγα ακόμα.

    Οι γυναίκες, οχι μόνο για την πατρότητα αλλά σχεδόν σε όλα έχουν το πάνω χέρι.
    Οι άνδρες οφείλουν να συμβιβαστούν με την ιδέα...
    και αυτό κατά βάθος σημαίνει να αγαπήσουν την Γυναίκα.
    Η αγάπη είναι συμβιβασμός.
    Δηλ.ισότητα στην πράξη..
    προϋπόθεση θα πρόσθετα για οργασμό!

    Αλλά όπως είπα και πριν δεν υπάρχουν κανόνες..
    οργασμός δηλ. μπορεί να υπάρξει κάλλιστα και κατά μόνας..
    αλλά υποθέτω οτι η συζήτηση αφορά δύο (τουλάχιστον!..)

    Στο ρητό της Γκόλτμαν εκτός απο τα σκέλια και στόμα θα πρόσθετα και άνοιγμα μυαλού. (το ίδιο και για τους άνδρες βέβαια)
    (Υπάρχει και το ρητό, "πόδια ορθάνοιχτα μάτια μισάνυχτα μυαλό μεσάνυχτα"

    STAVROS KATSARIS

    Δύο ερωτησούλες.

    Εννοείς οτι υπάρχουν πόρνες που το κάνουν με την θέληση τους γιατί τους αρέσει το επάγγελμα?

    Με "ανήθικος" εννοείς υποστηρικτής του πληρωμένου σεξ?
    Αν ναι, διαφωνώ, προτιμώ το αποτυχημένο σεξ (με την ελπίδα να πετύχει κάποτε!)ή εστω ένα πεταχτό πήδημα (που μπορεί να αποδειχτεί ενίοτε γοητευτικότατο..)
    Μιλάμε για διαστροφή όπως κατάλαβες!..

    ΣΠΙΘΑ

    Ασε τα ψόφια, εμείς είμαστε μαθητούδια μπροστά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Εντάξει, τα μάτια στο ρητό είναι μισάνοιχτα..ρομαντικά μιλάμε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @ Takis
    Τάκη, νομίζω, υπάρχουν και καλύτεροι από μένα, ευττυχώς:)

    Έτσι υποψιάζομαι. (τελευταίως..)

    Η Αφροδίτη, έχει ανέβει στο τραπέζι και εκστασιάζει το πλήθος.,!!
    Κάποιος να την συνοδεύσει:)

    Για την ερμηνεία της λέξης "πόρνη", έχω μια πρόχειρη απάντηση,..
    (αν θυμάμαι, καλά από τα νιάτα μου.)

    Πόρνη/ος: όποιος "μεταχειρίζεται" τα αισθήματα ανθρώπου, για ίδιον όφελος, πατερναλιστικά.
    Και ισχύει ανεξαρτήτως φύλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αφροδιτη χαιρομα που σ'αρεσαν τα ποιηματακια μου
    αν θελεις κι αλλα δες εδώ..
    Ολα για παρτη σου..
    εντω μεταξύ ριξε και μα ματια στην ετικετα ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ στην Σπηλίτσα μου



    http://nosferatos.blogspot.com/search/label/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%B1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. και ενα φαλοκρατικον

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/08/blog-post_7743.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τι να προσθέσω εγώ ο πτωχός μπροστά στις χειμαρρώδεις τοποθετήσεις του Τάκη, και του Σπίθα καθώς και στα links του Νοσφεράτου;

    Κατσαρή που χάθηκες τέκνον μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. doctor-->> "Ξέχασα να λινκάρω"

    (a href="link")keimeno(/a)

    αντικαταστησε τις παρενθεσεις με τα συμβολακια που βρισκονται πανω απο το κομμα και τη τελεια του πληκτρολογιου και εισαι οκ.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή