Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Εκειά που κλαψουρίζει ο Δίας



Υπάρχουν στιγμές που διαβάζεις κάτι και εύχεσαι να το είχες γράψει εσύ, ή καλύτερα να το είχες ζήσει εσύ.
Υπάρχει όμως και η "απόλυτη στιγμή" που εύχεσαι και τα δύο. Ένα τέτοιο "σοκ" υπέστην σήμερα διαβάζοντας ένα από τα καλύτερα ποστ που έχω διαβάσει ποτέ μου, μία από τις πιο ταξιδιάρικες ιστορίες, ένα από τα πιο μαγικά οδοιπορικά.

Ο ..δράστης;
Ο φίλος blogger vasikos metoxos .

Διάβασα το ποστ 3 φορές και πραγματικά δεν το χορταίνω.
Σας το παραθέτω παρακάτω χωρίς περεταίρω σχόλια.
Απλώς απολαύστε το:

doctor

6 σχόλια:

  1. κι εμένα μ ενθουσίασε γιατρέ μου, καλά έκανες και το ανέβασες κι εσύ, θα το απολαύσουν περισσότεροι και αξίζει πραγματικά τον κόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δόκτωρ μου,
    μόλις γυρνάω από το blog του Βασικού Μετόχου. Πραγματικά άξιζε τον κόπο κι ευχαριστώ για την παραπομπή.
    Υ.Γ. Αν θέλεις δημιούργησε νέο άβαταρ για το νέο σου blog, γιατί αυτό που έχεις μας παραπέμπει στο παλιό. Εντάξει εγώ και όσοι ξέρουμε, βρίσκουμε το νέο σου blog, αλλά οι καινούργιοι φτάνουν σε αδιέξοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mtryfo, Δείμε, meropi, σίγουρα ένα από τα καλύτερα ποστ της μπλογκόσφαιρας.

    Meropi, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς για το αβαταρ. Αν κάνεις κλικ πάνω στο doctor σε βγάζει σε όλα μου τα blogs.

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατρέ
    πήγες για προσκύνημα στην Παναγία Σουμελά (ως σωστός πόντιος) με τον Ψωμιάδη και τσι άλλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψωμιάδη; Τι μου θύμισες τώρα ρε Μαρία. Που είναι αυτός όλο το καλοκαίρι; Ακόμη ψαρεύει;
    Όσο για την Σουμελά και την Παναγιά της Τήνου είναι ίσως οι αποοθεώσεις του κιτς.
    Ειδικά στην Τήνο και το πλήθος των εμπόρων γύρω από τον ναό, νομίζω ότι ο Χριστός πρέπει να ξανακατέβει για λίγο και να τους ξαναδιώξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή